Vastaliemielimet.Miks luen koko aika et vastaelimet.
Vastaliemielimet.Miks luen koko aika et vastaelimet.
Voisi kuvailla noinkin .Vastaliemielimet.
Vatsaliemet. Vatsaelimet.Vastaliemielimet.
Porukassa on paljon kivempi pörrötellä :saint:Jaa, täällä on nyt näitä pörröttelijöitä enempikin..
Onneksi meillä tosiaan on tämä oma suljettu osasto .no niimpä, täällä toisten pörröjen joukossa ikäänkuin sulaantuu sujuvasti joukkoon
aatelkaa jos tänne tulis joku fiksu niin vähänkö se tuntis olonsa kummajaiseksi
Anteeks, en tienny että mulla on tommonen vaikutus.aatelkaa jos tänne tulis joku fiksu niin vähänkö se tuntis olonsa kummajaiseksi
No kieltämättä on välillä vähän outsider olo mut kyllä mä teidän juttuja kestän lukea jotenkuten..no niimpä, täällä toisten pörröjen joukossa ikäänkuin sulaantuu sujuvasti joukkoon
aatelkaa jos tänne tulis joku fiksu niin vähänkö se tuntis olonsa kummajaiseksi
johtunee siitä että oot itekki pörröHuomenta! Ihan kotoisaa teidän seurassa on.
no miksei mahu?Näin kerran äitini läppärillä palstan välilehdessä, ja nyt olin tunnistavinani hyvin äitityylisen viestin Vainoharha, vai mahtuukohan tälle palstalle äiti että tytär....
En mä tiedä Outoa. Äiti kyllä joskus mainitsi, että on tilannu lehteä ja keskustellu Kaksplussalla 2000-luvun alussa, kun me oltiin vielä pieniä. Ehkä se on tehny comebackin nyt kun se sai uuden ammatin päätökseen ja hakee töitä.. no toisaalta en oo kyllä kirjoitellu tänne mitään, mitä äiti ei tietäisi tai mitä tarttis hävetä jos se tietäisi mun kirjoittamiksino miksei mahu?
Höyrypesurilla huitasee hetkessä isot pinnat puhtaaksi. Oletko kokeillut?Olis suursiivouksen aika. Jos joku pesis lattiat sillä aikaa kun teen kaiken muun niin olisin ikuisesti kiitollinen.