The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hyiih..minuu alkoi ihan myötätunnosta tuntuu että ötököitä vilistää päässä.:x
..olispa taas jälleen ollut torpassa kuulkaas semmosta kotivideomatksua tarjolla, kun pistin lukemaan nuita tiedotteita :D

Entisestään olen tässä sitten marmattanut varsinkin pojille noista lippiksistään ja niitten käyttämisistä ja varsinkin säilyttämisistä, ihan kypsiä noi rupuset on jo muhun :ashamed:

Ja ihan on semmonen olo, että meikäläinen käy huomenna koukkailemassa apteekissa..eikös jotain halvatun myrkkysuihketta ole olemassa tai jotain...on parempi olla :kieh:
 
nuin ne kaikki muukki koppakiiskien omistajat ruukaa sanoa

mutta koneen tehohan se on tärkeintä :heart:
:D haha. Mä en tarvii paljoo tilaa ko oon näi pieni itekki :p mit siis todellakin ensin ulkonäkö ja tehot, Sitte vasta käytännöllisyys ;) jos me pärjättiin poikien vauva/taaperoajat TypeR:llä, niin uskon että pärjää fiestalla ku nuo on jo isoja eikä tarvii rattaitakaa mukana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30251846:
:D haha. Mä en tarvii paljoo tilaa ko oon näi pieni itekki :p mit siis todellakin ensin ulkonäkö ja tehot, Sitte vasta käytännöllisyys ;) jos me pärjättiin poikien vauva/taaperoajat TypeR:llä, niin uskon että pärjää fiestalla ku nuo on jo isoja eikä tarvii rattaitakaa mukana.
alakoululaiset ei tosiaan tartte hirveitä tiloja kun ei tartte ees niitä lastenistuinhärveleitä

ne vie aivan mielettömästi tilaa
 
kahvikirahvi
kaikki,siihen on mennyt korjauksiin kohta enemmän mitä koko auto itessään on maksanut...no liiottelin vähän mutta kyllä se on kokoajan korjauksissa ja nyt pitäs taas viedä näytille...en jaksa enää tapaella sen kanssa,itku tulee kun saa korjauslaskut ja köyhdyn joka kerta.
En tiiä onko kukaan koskaan kertonu sulle, mut kaikkia autoja pitää välillä korjata ja huoltaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: krut
..olispa taas jälleen ollut torpassa kuulkaas semmosta kotivideomatksua tarjolla, kun pistin lukemaan nuita tiedotteita :D

Entisestään olen tässä sitten marmattanut varsinkin pojille noista lippiksistään ja niitten käyttämisistä ja varsinkin säilyttämisistä, ihan kypsiä noi rupuset on jo muhun :ashamed:

Ja ihan on semmonen olo, että meikäläinen käy huomenna koukkailemassa apteekissa..eikös jotain halvatun myrkkysuihketta ole olemassa tai jotain...on parempi olla :kieh:
Jotain ennaltaehkäisevää suihketta apteekissa ainakin on.
Sitä en tiedä auttaako oikeesti ettei tulisi.

Tuotteet - Yliopiston Apteekki
 
Viimeksi muokattu:
IhQ
Hmph. On taas semmonen epämääränen ahistusolo päällä.: /|O
Mitähän tässä tekis..taijan lähteä telkkua töllää hetkeks ja nukkumaan. Sikäli mikäli saan unta..

Öitä.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä