Meille nämä lisäosa myllyt eivät sovi. Lihamylly lihamyllynä ja muut koneet ominaan.Minä en suosittele yleiskoneide lisäosia tässä tarkoituksessa. Omassani on ja se on aika onneton rimpula. Jos vähänkään enemmän on tarkoitus lihaa jauhaa tai tehdä makkaroita, ei lisäosaviritysten kanssa mene kuin hermot... Onhan merkeissä tietysti eroja, mutta hyvää lisäosamyllyä en ole vielä tavannut.
Minulla ei ole varsinaista erillistä lihamyllyä, joten jään notkumaan tähän ketjuun, jos tulisi hyviä suosituksia Ja makkarasuuttimella tietty. Teetkö sinä makkaraa itse?Meille nämä lisäosa myllyt eivät sovi. Lihamylly lihamyllynä ja muut koneet ominaan.
Kyllä on tullut niitäkin välillä tehtyä.Minulla ei ole varsinaista erillistä lihamyllyä, joten jään notkumaan tähän ketjuun, jos tulisi hyviä suosituksia Ja makkarasuuttimella tietty. Teetkö sinä makkaraa itse?
Minä olen vain kerran tehnyt, on kyllä oppimista vielä, liian kuivia tuliKyllä on tullut niitäkin välillä tehtyä.
Rohkeasti vain kunnolla rasvaisinta osaa käyttöön.Minä olen vain kerran tehnyt, on kyllä oppimista vielä, liian kuivia tuli
Joo! Niin pitää tehdä seuraavalla kerrallaRohkeasti vain kunnolla rasvaisinta osaa käyttöön.