niimpä tietysti :headwall:Riittää se kolmen varvin verran
niimpä tietysti :headwall:Riittää se kolmen varvin verran
Aijaa...on teillä mielihalut kun tykkäätte märästä piparista
mulla persottaa lähinnä runkata
:ashamed::O olen aina hieman kavahtanut ihmisiä jotka tykkää raa'asta piparitaikinasta
Kyllä miulle suolakalakin kelpaa .on teillä mielihalut kun tykkäätte raa'asta piparista
mulla persottaa lähinnä suolakala tms
:stick:niimpä tietysti :headwall:
Mie söin iltapalaks turkkilaista jugurttia jonka seassa oli tuoreita puolukoita ja muussattu banaani..miullapa on sitä tuolla pakastimessa ...mutten nyt meinannut sitä mennä näkertämään vaan taijan ottaa luonnonjugua ja mysliä...kääretorttuslaissilla :snotty:
On se sunnuntain ja ihan parasta . Mie en yhtään välitä paistetuista pipareista, mutta tuo taikina .Osta osta Hyvää on! Mut osta sitten sitä mitä on keltasessa paketissa, olikohan merkki sunnuntai. Myllyn paras ei oo niin hyvää, mut kyllä sitäkin syö.
Et sentäs taikinapaloja laittanut . Ois muuten varmaan hyvää .Mie söin iltapalaks turkkilaista jugurttia jonka seassa oli tuoreita puolukoita ja muussattu banaani
Sama juttu! Alastulolassa syötiin savusiikaaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30249524:Kyllä miulle suolakalakin kelpaa .
Nih, älä mulle rupee! :kieh:ahaa, ddr osaa maksaa potut pottuina
pojot siitä :stick:
Hyvä taikina menee uunissa pilalle.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30249534:On se sunnuntain ja ihan parasta . Mie en yhtään välitä paistetuista pipareista, mutta tuo taikina .
Oijoi - mä tiiänkin ton herkun ja se on todella hyvääMie söin iltapalaks turkkilaista jugurttia jonka seassa oli tuoreita puolukoita ja muussattu banaani
Nehän on parhaita mahdollisimman ohuina ja tummiksi paistettuina! Eikä kukaan tykkää mistään pehmeistä pipareista, hyi saakeli! Pitää olla rapea.Hyvä taikina menee uunissa pilalle.
puolukkahillo tai -survos ommuuten ehottoman välttämätön sekä poron- että hirvikäristyksen kanssaOijoi - mä tiiänkin ton herkun ja se on todella hyvää
Toivon pääseväni pyllimään tulevalla viikolla tonne mettään puoluoitten merkeissä,niitä on ihan pakosti saatava etes vähän (meillä ei muut ymmärrä puolukoitten päälle kuin mä - noi ei edes syö vispipuuroo |O :snotty
Ja lihapullien kylkeen myös .puolukkahillo tai -survos ommuuten ehottoman välttämätön sekä poron- että hirvikäristyksen kanssa
lihapullataikina..mutta tuore sikanauta on kyllä hyvää raakana
Totta ! Ja pinaattilettujen kanssa ja kaurapuuronkin päälle ja lihapullien ja porkkanaraasteen joukkoon jajajaja...puolukkahillo tai -survos ommuuten ehottoman välttämätön sekä poron- että hirvikäristyksen kanssa
eiiiih ei mausteita, ihan sellasenaan ei sitä enää sitten voi syödä kun siihen tumppaa mausteetlihapullataikina..