The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kuka haluaa jutella gerbiilin terran sisustuksesta =) tuolla jyrsijä palstalla on vaan jotain pentuja pulisemassa pahvirullista... Mä tahtoisin jonkun hienon taustapaperin akvaarion taakse ja oikein hienon kannon sinne ja jonkun kasvin ja kiviä ja käpyjä ja Pajua ja ja ja..... Kasville nyt käy varmaan aika äkkiä huonosti, mutta :D

Sitten miten nuo saatanan elukat lopettas tuon et purutetaan mun hieno järjestys sekunnissa kaatopaikaksi |O sain muuten aika myrskyn aikaiseksi edellisellä kommentilla "i love my gerbil 4-eva palstalla" :LOL: :ashamed:
Mä voin puhuu terraarion sisustamisesta sun kanssa. Mun tarvis noiden kärmeksien terraan keksiä jotain kivaa, tai lähinnä tohon isoon, toivon, että mä saan sen raahattua uuteen kämppään, jollen niin itku tulee.
 
Kuka haluaa jutella gerbiilin terran sisustuksesta =) tuolla jyrsijä palstalla on vaan jotain pentuja pulisemassa pahvirullista... Mä tahtoisin jonkun hienon taustapaperin akvaarion taakse ja oikein hienon kannon sinne ja jonkun kasvin ja kiviä ja käpyjä ja Pajua ja ja ja..... Kasville nyt käy varmaan aika äkkiä huonosti, mutta :D

Sitten miten nuo saatanan elukat lopettas tuon et purutetaan mun hieno järjestys sekunnissa kaatopaikaksi |O sain muuten aika myrskyn aikaiseksi edellisellä kommentilla "i love my gerbil 4-eva palstalla" :LOL: :ashamed:
Tarkista että on varmasti myrkytön kasvi, tosin siinä on se juttu että jos eivät ole tottuneet saamaan tuoreruokaa, niin voipi mennä vatsat sekaisin jos jonkun kokonaisen kasvin syövät yhtäkkiä. Niin ja puhtailta paikoilta kaikki rehut ja kävyt ulkoa. Parempi voisi olla vaikka ne pajunoksat (tai pihlaja, koivu yms) joissa on vaikka vähän lehtiä.

Tuohon toiseen kysymykseen.... ei mitenkään.
 
Niin, mä haluaisin et se terra ois myös hienon näköinen. Sen kannon saan mökiltä ja keitän sen muuripadassa plus se käy pakastimessa. Kanto tulee rautalangalla parista oksasta akvaarion kattotellinkiin kiinni ettei se romahda hyppyrotan niskaan. Kivetkin tulee pohjaan ed.mainitusta syystä. Hitsi kun purut ois harmaata väriltään.. :LOL:
 
Niin, mä haluaisin et se terra ois myös hienon näköinen. Sen kannon saan mökiltä ja keitän sen muuripadassa plus se käy pakastimessa. Kanto tulee rautalangalla parista oksasta akvaarion kattotellinkiin kiinni ettei se romahda hyppyrotan niskaan. Kivetkin tulee pohjaan ed.mainitusta syystä. Hitsi kun purut ois harmaata väriltään.. :LOL:
Tarpeeksi väritöntä pahvia terraan, niin kohta on harmaata purua :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
kahvikirahvi
nokun mä sanoin sille jo että mun puolesta voitaisiin vielä tavata eikä se oikeen sanonut mitään sellasta että olisin saanut selvyyden että haluaako nähä vai ei...halatahan nyt voi vaikka ei haluiskaan tavata...vai?
ei mitään että et olis kiva vielä tavata? pelkästään kiitos?
No miksi sitä pitäis montaa kertaa peräkkäin sanoa? :D Itse laittaisin pelkän kiitoksen ja kattoisin millasta vastausta sieltä tulee.


Mutta itsehän sinä päätät mitä haluat sille laittaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä