Mun parhaalla ystävällä on karhunkaatolupa. Siitä en tykkää. Ystävästä kyllä.Meidän pitäisi kanssa muksujen kanssa mennä tänään metsään. Haa, vapiskaa karhut, me tullaan sinne meuhkaamaan!
Mun parhaalla ystävällä on karhunkaatolupa. Siitä en tykkää. Ystävästä kyllä.Meidän pitäisi kanssa muksujen kanssa mennä tänään metsään. Haa, vapiskaa karhut, me tullaan sinne meuhkaamaan!
Toisinaan haaveillaan omakotitalosta, mutta vuodenaikojen vaihtuessa muistuu hyvin, miksi kerrostalo on valintamme No töissä pääsen haravoimaan, lumitöihin, siivoomaan hiekotuskiviä ja tonkimaan tukkiutuneita kaivoja lehdistä. Mut sekin on ihan ammatinvalintakysymys, ja eipä sama duuni odota sitten kotona.Ok-talossa asuessa syksy (ja talvi ja kesä ja kevät) oli veemäistä aikaa (ne Terijoen salavat ja 10 vaahteraa...)
Vaahteran lehdetkin kun on semmosta jotenkin kumimaista, ettei ne edes kompostoidu.
Mun siskoki kaatoi 25vuotta sitten Karhun ja nyt niillä on karhunpentujakin....Mun parhaalla ystävällä on karhunkaatolupa. Siitä en tykkää. Ystävästä kyllä.
Kaikki asumismuodot läpikäyneenä nyt on hyvä asua kerrostalossa. Voi vaan katella ikkunasta, kun lumityöt tehdään kunnan puolesta. Jos siis on lunta.Toisinaan haaveillaan omakotitalosta, mutta vuodenaikojen vaihtuessa muistuu hyvin, miksi kerrostalo on valintamme No töissä pääsen haravoimaan, lumitöihin, siivoomaan hiekotuskiviä ja tonkimaan tukkiutuneita kaivoja lehdistä. Mut sekin on ihan ammatinvalintakysymys, ja eipä sama duuni odota sitten kotona.
Niin...vaikea asia. Karhut asukoon ja lisääntykööt metsässä mutta jos ne innostuvat liikaa komposteista ja tunkioista niin ei hyvä...: /Mun parhaalla ystävällä on karhunkaatolupa. Siitä en tykkää. Ystävästä kyllä.
Ota nyt ihmeessä kolmaskin ettei tule nälkä.On Suomen luonto ja vuodenajat niin ihania <3 Kunhan siis vuodenajat ilmenevät sellaisina kun kuuluukin... jopa siinä kammottavassa kuumassa kesässäkin on hyvät puolensa.
Helsinkikin on myös ihan uskomaton. Viisi minuuttia tonne niin oot skutsissa, ja kymmenen minuuttia toiseen suuntaan niin olet keskellä kaupunkia. Ah. Kaksi pähkinää syötävänä ja kahvi termariin ja metsää. Heippa ja nautitaan tästäkin syyspäivästä!