The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
sen verran varovainen olin että varmasti ainoastaan minulla oli mahdollisuus loukkaantua. hihna pyörän alle ja etujarru pohjaan, poika päällään asfaltissa ja koira sai rauhassa jatkaa nuuhkimistaan. en oikein itsekään tiedä miten tuo hihna tonne rattaisiin saatiin, laitetaan pimeyden piikkiin.

ei ollut huono pyöräretki haukun kanssa. pari kertaa hihna etupyörän alle vauhdissa, paluumatkalla viimeinen kilometri kannettiin pyörää kun on kolme metriä nahkahihnaa ketjujen välissä, sormesta tulee jotain ihmeellistä punaista juttua. en tiä, taidan ottaa yhden tsihin.
Kiesus sentään :O - sitä on taas juoksutettu varjelusenkulia :stick:
:hug:

Mites koiruliini, yhdessä koossa I hope? Ja koetahan paikata sormes...onkos sulla siinä hoitaja lähellä?

kahvikirahvi
[QUOTE="hei";30244522]tää muuten fakta mut laajemman kenttäkokemuksen omaavana niin naiset ei osaa puhua vakavasti enään? ku puheen pitää olla kevyttä. siis mitä tääl hoodeil oppinu nih miehet o lepposii ja osaa puhua vakavtkin asiat läpi mut naiset välttelee?[/QUOTE]

Ei se oo kiinni sukupuolesta vaan luonteesta osaako keskustella vakavia.

Ja aina ei vaan jaksa puhua syvällisiä, ja on myös ihmisiä joiden kanssa ei halua keskustella syvällisemmistä aiheista.

sen verran varovainen olin että varmasti ainoastaan minulla oli mahdollisuus loukkaantua. hihna pyörän alle ja etujarru pohjaan, poika päällään asfaltissa ja koira sai rauhassa jatkaa nuuhkimistaan. en oikein itsekään tiedä miten tuo hihna tonne rattaisiin saatiin, laitetaan pimeyden piikkiin.
...ei jestas sentään, ja vain sormi siipeensä saaneena....tuuria matkassa kyllä runsaanlaisesti :hug:

"Niin"
...paha mennä yleistämään mutta - tossa voi olla jotain perääkin. Naisilla saattaa olla sitä ylianalysoimisen vikaa pahimman kerran ihan suhteessa käsiteltävään aiheeseen kuin myös siihen että lähdetään liiaksi tulkitsemaan sitä vastakkaista puhujaa kokonaisuudessaan ja sitten lopulta se keskittyminen itse aiheeseen onkin höttöstä... Mene ja tiedä, mutta totta on että miesten kanssa tulee juttuun jotenkin helpommin ja heidän kanssa pääsee jutuissa nopeastikin pintaa syvemmälle ja samalla saa loistavia uusia näkökulmia tilanneratkaisuineen. Nääh, näissä peilaa vielä niin kovin henkilökemiatkin - meitä on niin moneksi.

Mutta täällä onnistuu ihan koko loistava keskustelunkirjo :)
se että ei osaa keskustella syvällä tasolla on ärsyttävää tai jos vaikka joku antaa ohjeen miten lapsen kaa on nih se on muka lyttäämistä :) näin kuullu siis noh mulla se tietty dilemma kun näin miten täällä puhuu ni ei voi puhuu miesten kaa :)

mut mun milest me kummatkin opetetaan toisiamme.

t se joka nalkuttaa ja ohjeistaa päivät pitkät :)

[QUOTE="Niin";30244546]se että ei osaa keskustella syvällä tasolla on ärsyttävää tai jos vaikka joku antaa ohjeen miten lapsen kaa on nih se on muka lyttäämistä :) näin kuullu siis noh mulla se tietty dilemma kun näin miten täällä puhuu ni ei voi puhuu miesten kaa :)

mut mun milest me kummatkin opetetaan toisiamme.

t se joka nalkuttaa ja ohjeistaa päivät pitkät :)[/QUOTE]

Ne on ne henkilökemiat mitkä puhuu. Toinen voi tarkottaa pelkkää hyvää mutta toinen sitten ottaa sen sanoman tölväyksenä ja arvosteluna. Mutta aivan kuten sanoit - jokaisessa kohtaamisessa on se oma hetkensä ja opetuksensa.

Ja sitten on vain niitä tilanteita ettei kerrassaan natsaa, ja sekin on ok.

nojoo
Ei se oo kiinni sukupuolesta vaan luonteesta osaako keskustella vakavia.

Ja aina ei vaan jaksa puhua syvällisiä, ja on myös ihmisiä joiden kanssa ei halua keskustella syvällisemmistä aiheista.
se mut jos rakentaa uudestaan nih pitäis alkaa olemaan avoimena. tää tuli sillain tässä mieleen kun yleensä mitä kohdannu ni miehet osannu olla keskustelu taitosempii pakko alkaa rakentaan ja syvällinen aihe ei tarvii olla tuttua kenen kään kaa kun se lähtee lauseest se rakennus jos avoimin mielin :) kaikki samas venees kuiteski ja minne kohti karikkoa menos. henkilökohtanen syvä taso on eri juttu ehkä? tai vapauttava joskus muukalaisen kaa on helpompi jutella,.

toi natsaaminen
Ne on ne henkilökemiat mitkä puhuu. Toinen voi tarkottaa pelkkää hyvää mutta toinen sitten ottaa sen sanoman tölväyksenä ja arvosteluna. Mutta aivan kuten sanoit - jokaisessa kohtaamisessa on se oma hetkensä ja opetuksensa.

Ja sitten on vain niitä tilanteita ettei kerrassaan natsaa, ja sekin on ok.
50/50 riippuen omasta päivästä? hyvänä kaikki on avointa ja siitä eteenpäin? mut harmonian löytäminen tänä sotaisena päivänä olis tärkeetä?

[QUOTE="siis";30244530]sä se röllimetsän rauha? varo vaan urkkijat jotka lähetin polttaa maan jos noin "halpaa" ketaat esitellä julkisesti :) mut lennä ja muista siipies havina aina.[/QUOTE]

En oo, ku Tiina-tonttu :D

Juu mä lennän, kun vaan keksin, että mihin. Nyt lennän ainaki sänkyyn, öitä.

50/50 riippuen omasta päivästä? hyvänä kaikki on avointa ja siitä eteenpäin? mut harmonian löytäminen tänä sotaisena päivänä olis tärkeetä?
Toki se oman elämänsä fiilis vaikutta ihan joka asiaan. Mutta kyllä huononakin päivänä pystyy avautumaan ja olemaan avoinna, se minkälaisen suhtautumisen saa vastapuolelta ratkaisee tilanteen kehittymisen. Mutta joo - kaikista ei tartte pitää mutta toimeen pitää pystyä tulemaan :). Ja sitten sitä voikin hienosti yllättyä :)

tontut
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30244584:
En oo, ku Tiina-tonttu :D

Juu mä lennän, kun vaan keksin, että mihin. Nyt lennän ainaki sänkyyn, öitä.
metsässä missö örkit syö suupaliona neitokaisa joko oot haltija tai sit vaan samooja :) lennä ja nää kauniita unia hyvää yötä

nojoo
Toki se oman elämänsä fiilis vaikutta ihan joka asiaan. Mutta kyllä huononakin päivänä pystyy avautumaan ja olemaan avoinna, se minkälaisen suhtautumisen saa vastapuolelta ratkaisee tilanteen kehittymisen. Mutta joo - kaikista ei tartte pitää mutta toimeen pitää pystyä tulemaan :). Ja sitten sitä voikin hienosti yllättyä :)
mä oon kai itekkin jumahtunu siihen aina eka kerta love stooryyn :) toki muistan mut se ei vaikuta mut kyllä niille pitää pystyä pistään kampoihin jotka esi elämää pilaa ei niitten kaa voi tulla toimeen.

mä oon kai itekkin jumahtunu siihen aina eka kerta love stooryyn :) toki muistan mut se ei vaikuta mut kyllä niille pitää pystyä pistään kampoihin jotka esi elämää pilaa ei niitten kaa voi tulla toimeen.
:hug: - ei meistä kukaan mikään kivi ole, elämä heittää väistämättä kaikki tunteet kehiin ja joskus eteen tulee niitä hetkiä, jolloin tietty kovuus vain on hyväksi vaikka se kuinka satuttaisikin.

Valintoja.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä