Ootko kysyny? Meilläkin aukioloaika on 7-17, mutta syystä avataan jo 6.30Meillä päiväkoti aukeaa aikaisintaan seittemältä. Ikävää olisi kyllä siirtää lasta toiseen paikkaan, kun tuolla tykkää olla.
Mun pitäs hommata toinen työpaikka mun alalla ei vaan ole työpaikkaa joka alkaisi keheksalta eli pitäisi opiskella uusi ammatti. Voihan elämä :|
Nyt aukeaa 7.15 ja toivekaana kyselin asiasta niin ennen seitsemää ei avata :|Ootko kysyny? Meilläkin aukioloaika on 7-17, mutta syystä avataan jo 6.30
En ehtis töihin puolessakaan tunnissa mitenkään ellei olisi autoa, mitä ei ole.Ja ei siis ollut vuorohoito vaan pk aukesi 6.30.
Tässä on vieressä paikkoja joiden aukioloajat ovat esim. 7.30-16.30, yksityisiä kaikki.Ihmeellinen aukeamisaika tuo 7.15!! En ole ikinä kuullut että pk aukeaa noin myöhään.
Meillä aukeaa nykyään 7.15, alunperin oli 7.30 mutta aikaistivat hippusen vanhempien pyynnöstä. Eli mä olen kuullut.Ihmeellinen aukeamisaika tuo 7.15!! En ole ikinä kuullut että pk aukeaa noin myöhään.
Kyllä mun täytyy sanoa etten uhrannut päiväkodin aukioloajoille ajatustakaan siinä vaiheessa kun lapsia halusin.uskokaa, etten vinoile, kun kysyn ,että ettekö oikeasti ajatelleet tätä ennen kuin aloitte lapsentekoon?
Kun itse säästin rahaakin pari vuotta ennen niin että mulla oli lainanlyhennysrahat kahdeksi vuodeksi säästössä. (tein sikana ylitöitä ja säästin kaiken) Olin kaikkiaan sitten neljä vuotta kotona kun saatiin toinenkin lapsi.
Meillä ei sikses ollut tuota aikaongelmaa kun kummallakin on liukuva työaika. Mutta sitä minä siis, että kyllä mä ajattelin kaikki nää valmiiksi ennen kuin edes jätettiin ehkäisy pois.
Okei. Tässä keskustelussa on kyse päiväkodin aukioloajoista - mitkä sun suunnitelmat 1 ja 2 oli sille, että päikky ei aukeaiskaan klo 06?jännä. Mä en kestä yhtään, ellei mulla ole selkeä suunnitelma ja varasuunnitelma tai kaksi.
Ja turvattu toimeentulo. Joku back-up plan PITÄÄ olla.
Pidän itseäni täysin epäonnistuneena ellen ole varautunut kaikkeen...
Jopa se, että mieheni sanottiin irti ei ollut mikään kriisi, koska mulla oli jo suunnitelma sen varalle.