The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
joo se kestäminen
..auts, tuliko takkiin pahastikin, toivottavasti ei.

Mutta ken leikkiin lähteköön, sen kestäköön :D. Mutta muutoinhan toi on vain hyvä juttu, ettei valehtelu ole mennyt pintaa syvemmälle niin sanotusti.

Mä olisin kyllä törkeen surkee missään pokanpitopelissä, helppo tapaus siis :D
mut on myös hyvä ymmärtää viheltää peli poikki jos ei voi hyvin :)
 
Asennehan se ratkaisee, se on totta :), ja kerran teillä on ollut tilanne päällänsä jo noinkin kauan, niin varmasti olette ratkaisussanne ns. varman päällä.

Ajan kanssa kaikki helpottuu :). Elämä kantaa, siihen uskotaan ja luotetaan :).
Joo asenteesta kiinni pitkälti :) Tietysti harmittaa ku toinen ei oo ihan samoilla linjoilla mun kanssa, mutta kait se myöskin ajan kanssa ymmärtää. Joo eiköhän elämä uomilleen asetu :)
 
mut mun innokkuus ja uusien juttujen kokeileminen on joskus huono homma :( joo ku valehtelu muuten turruttaa oman sydämmen.

noh ja tän tilityksen jälkeen jatkan tota netti turnaust 600k dollars for winner :D sä oot niin rauhan nainen kiitos.
..jokaisella ne taitaa ne omat akilleen kantapäänsä olla ja tuskin kukaan pystyy välttymään kokemuksen tuomasta oppimääristä...että perse edellä puuhun ja siipien polttamisia - tuttua huttua itsekullekin. Onpahan tullut koettua ja elettyä sitten :)

Jäitä hattuun ison turnauksen keskelle :)
 
"wow"
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30244349:
Emmä enää pelaa. 11 vuotta pelasin :) Ei saa taklata, siit tulee jäähy vartalokontaktista :D
pelaaja jonka kaa kunnia jutella hei kuule olikko maalin tekijä puolustaja vai maalivahti

ja miten ihmeessä saatte sen reikä kiekon niin hyelposti siihen tikkuun mis pelasit olikko ihan mm staus pelaaja olikko maali pyssy ?
 
on on
..jokaisella ne taitaa ne omat akilleen kantapäänsä olla ja tuskin kukaan pystyy välttymään kokemuksen tuomasta oppimääristä...että perse edellä puuhun ja siipien polttamisia - tuttua huttua itsekullekin. Onpahan tullut koettua ja elettyä sitten :)

Jäitä hattuun ison turnauksen keskelle :)
8 vuotiaasta kadulla alottaneen tiiän ton mut sitä en ikinä vaan oppinu et osaisin valehdella paitsi siinä jos nainen on shoppaamassa nih oon malboro mies ja nojailen ja sanon joo joo on nätti :) mut oppimen is the key ja kun oppii eka itsensö niin voi rakastaa kaikeutta.
 
[QUOTE="wow";30244358]pelaaja jonka kaa kunnia jutella hei kuule olikko maalin tekijä puolustaja vai maalivahti

ja miten ihmeessä saatte sen reikä kiekon niin hyelposti siihen tikkuun mis pelasit olikko ihan mm staus pelaaja olikko maali pyssy ?[/QUOTE]

Vasen pakki. Eihän se oo mitenkään vaikeeta, kordinaatiokyky on tärkein :) Pelattiin ihan divaritasolla vaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30244356:
Joo asenteesta kiinni pitkälti :) Tietysti harmittaa ku toinen ei oo ihan samoilla linjoilla mun kanssa, mutta kait se myöskin ajan kanssa ymmärtää. Joo eiköhän elämä uomilleen asetu :)
Uskoisin kyllä, että teilläkin asiat ja linjaukset loksahtavat paikalleen, kun saatte tässä elonne järjestykseen molemmilla tahoillanne näissä isoissa linjauksissa. Ja vaikka olettekin päätöstä jo kauan miettineet ja ratkaisua tehneet, niin - on ne tunteet vain kuitenkin pinnassa ja ns. päälle päsmäröimässä ja vaikuttamassa asioihin. Ihmekös tuo - monta yhteistä vuotta takana, ei sen helppoa pidä ollakaan.

Ei muuta kuin elämää kohti vain :)!
 
"niin"
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30244397:
Vasen pakki. Eihän se oo mitenkään vaikeeta, kordinaatiokyky on tärkein :) Pelattiin ihan divaritasolla vaan.
se et joku heittää kovaa vauhtii sitä reikää ja toinen saa sen tikkuun suoraan syötöstä oon kokeillu ja vaikeeta se oli. mikäs oli jenging nimi?
 
8 vuotiaasta kadulla alottaneen tiiän ton mut sitä en ikinä vaan oppinu et osaisin valehdella paitsi siinä jos nainen on shoppaamassa nih oon malboro mies ja nojailen ja sanon joo joo on nätti :) mut oppimen is the key ja kun oppii eka itsensö niin voi rakastaa kaikeutta.
Oman itsensä tunteminen ja hyväksyminen - siinäpä sitä onkin oppimisen sarkaa :). Eikä sitä valehtelemista nyt kannata oppiakaan, siinä vain pettää itseään ja lopulta voi sokaistua omille jutuilleen, joten ihan aitona vain tilanteiden kimppuun - parempi niin.
 
hei yks kyssäri
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30244397:
Vasen pakki. Eihän se oo mitenkään vaikeeta, kordinaatiokyky on tärkein :) Pelattiin ihan divaritasolla vaan.
mieleen viel miks pakki oli ko se valmentajan päätös vai ite? mietsi halus olla hyökkääjä fudikses mut valkku näki et parempi puolustjana ja mähän söin sen pallon aikoinaan ja kukaan päässy läpi :)
 
Uskoisin kyllä, että teilläkin asiat ja linjaukset loksahtavat paikalleen, kun saatte tässä elonne järjestykseen molemmilla tahoillanne näissä isoissa linjauksissa. Ja vaikka olettekin päätöstä jo kauan miettineet ja ratkaisua tehneet, niin - on ne tunteet vain kuitenkin pinnassa ja ns. päälle päsmäröimässä ja vaikuttamassa asioihin. Ihmekös tuo - monta yhteistä vuotta takana, ei sen helppoa pidä ollakaan.

Ei muuta kuin elämää kohti vain :)!
Joo, eiköhän jossain vaiheessa :) Jollei, niin sitte hänen pitää katkeroitua yksinään, elämä ei aina mee kun elokuvissa. Ei niille tunteille mitään voi ja tosiaan isoja vaikeita asioita ja päätöksiä, sekoitta pitkiksi ajoiksi.

Eteenpäin, kohti uusia pettymyksiä :LOL:
 
ja tiiäkkö
Oman itsensä tunteminen ja hyväksyminen - siinäpä sitä onkin oppimisen sarkaa :). Eikä sitä valehtelemista nyt kannata oppiakaan, siinä vain pettää itseään ja lopulta voi sokaistua omille jutuilleen, joten ihan aitona vain tilanteiden kimppuun - parempi niin.
on vaikeinta olen tälläinen niin on vaikeeta jutella monen kaa omanan itsenään. täällä se on ollu helppoa se mikä mun tosi sisin on harvojen kaa voi jutella niin :( ookko huomannu et monella on vaikeuksia kuunella toista nykypäivänä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ja tiiäkkö;30244422:
on vaikeinta olen tälläinen niin on vaikeeta jutella monen kaa omanan itsenään. täällä se on ollu helppoa se mikä mun tosi sisin on harvojen kaa voi jutella niin :( ookko huomannu et monella on vaikeuksia kuunella toista nykypäivänä?
...mutta onneksi sullakin on ne harvat mutta sitäkin tärkeimmät ja kallimmat, joille voit olla just semmosena kuin olet :) :heart:

Yksinäisiä on aivan liiaksi, se on totta. Ja nykypäivä taitaa vain ajaa enempi sitä itsekkyyttä kohti, että mukamas kuunnellaan ja ollaan niin mukana mutta kuitenkin korostetaan omaa itseään ja sivuutetaan ne toisen mielipiteet ja sanomiset ja ennen kaikkea tunteet.

Mutta onneksi löytyy ihania poikkeuksia eli sitä sydäntä on vielä jäljellä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei yks kyssäri;30244412:
mieleen viel miks pakki oli ko se valmentajan päätös vai ite? mietsi halus olla hyökkääjä fudikses mut valkku näki et parempi puolustjana ja mähän söin sen pallon aikoinaan ja kukaan päässy läpi :)
Siis tiettyhän se vaatii reeniä, että sen rinkulan saa kiinni, mutta kun sitä harjottelee 5-vuotiaasta saakka, nii kyllähän se sitte alkaa jäämään siihen tikkuun :D

Noo vähän molempia. Pelasin mä hyökkääjääkin, mutta kyllä mä pidin itseäni parempana puolustajana, kuin hyökkääjänä.
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30244416:
Joo, eiköhän jossain vaiheessa :) Jollei, niin sitte hänen pitää katkeroitua yksinään, elämä ei aina mee kun elokuvissa. Ei niille tunteille mitään voi ja tosiaan isoja vaikeita asioita ja päätöksiä, sekoitta pitkiksi ajoiksi.

Eteenpäin, kohti uusia pettymyksiä :LOL:
Eiko kohti huomista.
 
"meitsi"
...mutta onneksi sullakin on ne harvat mutta sitäkin tärkeimmät ja kallimmat, joille voit olla just semmosena kuin olet :) :heart:

Yksinäisiä on aivan liiaksi, se on totta. Ja nykypäivä taitaa vain ajaa enempi sitä itsekkyyttä kohti, että mukamas kuunnellaan ja ollaan niin mukana mutta kuitenkin korostetaan omaa itseään ja sivuutetaan ne toisen mielipiteet ja sanomiset ja ennen kaikkea tunteet.

Mutta onneksi löytyy ihania poikkeuksia eli sitä sydäntä on vielä jäljellä :)
sillon ku ihminen puhuu sydämmestään sillon mä kuuntelen kerran yks politiikko kysy mitä kieltä ymmärrän ja sanoin ainoo puhe mitä ymmärään on suoraan sydämmestä .
 
[QUOTE="meitsi";30244439]sillon ku ihminen puhuu sydämmestään sillon mä kuuntelen kerran yks politiikko kysy mitä kieltä ymmärrän ja sanoin ainoo puhe mitä ymmärään on suoraan sydämmestä .[/QUOTE]

Aitous rulettaa :) :heart:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä