The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
No just. Tytöt oli just leikkimässä pihalla sen kiusaajan kanssa!
Mie en tajua tuota logiikkaa..tyyppi käy häiriköimässä puolta pihan pennuista ja sitten puol tuntia myöhemmin ne leikkii yhessä..ja sitä miltei jokapäiväistä kiusaamista jne. on.

Käskin omat kotiin. Naapurin tyttö halus jäädä leikkimään vaikka aiemmin päivällä itki miullekin että poika uhkas häntä puukolla ja pelkäs kovasti. WTF??
 
kahvikirahvi
Tiiättekö, sillonku olin lähestymässä teini-ikää, niin kauheesti halusin kasvattaa persuksille asti ulottuvat hiukset, odotin että mulle kasvais isot tissit ja haaveilin että oppisin meikkaamaan nätisti ja mulla olis tyyliin repulline kosmetiikkavälineitä.



Buahhahaha.
 
kahvikirahvi
Muistuttakaa mua sunnuntaina että haalin vettä pulloihin ja kanistereihin, koska meillä on kahdeksan tunnin vesikatkos sitten. Ja että soitan maanantaina heti aamulla hammaslääkäriin ja kysyn että missä toimipisteessä ja millä kellonlyömällä mun aika on. Fiksu kun oon niin oon laittanut sen lapun niin hyvään talteen etten muista enää...
 
pitäis lähteä kyläileen naapuripitäjään. kai sitten vaan fillaria alle ja menoksi. hiukan pelottaa tuo pyörä ja koira. päivitän perille päästyäni vammojen laadun. jos vaan kykenen.
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Tuleekohan puolikkaasta ihan gay kun ostin sille tyttöjen housut? Lidlissä oli lastenvaatteita ja ostin kahdet täysin samanlaiset housut, eri väriset vain. Kotona huomasin että toisen lapuissa luki "tyttöjen housut". Eiks pojat sitte voi käyttää vihreitä pöksyjä vai waddafuq? Ne värit oli muutenkin tosi neutraaleja ja molemmille sopivia, niin en tajua miks oli eroteltu tyttöjen ja poikien vaatteisiin. Mun poika voi kyl käyttää tyttöjenkin vaatteita, ei se vauvanakaan menny pilalle vaaleenpunaraitaisista bodyistä ja haalareista.
 
Tuleekohan puolikkaasta ihan gay kun ostin sille tyttöjen housut? Lidlissä oli lastenvaatteita ja ostin kahdet täysin samanlaiset housut, eri väriset vain. Kotona huomasin että toisen lapuissa luki "tyttöjen housut". Eiks pojat sitte voi käyttää vihreitä pöksyjä vai waddafuq? Ne värit oli muutenkin tosi neutraaleja ja molemmille sopivia, niin en tajua miks oli eroteltu tyttöjen ja poikien vaatteisiin. Mun poika voi kyl käyttää tyttöjenkin vaatteita, ei se vauvanakaan menny pilalle vaaleenpunaraitaisista bodyistä ja haalareista.
Jalkaan vain.
 
...pöh, hassuja olivat kun tommoset lappuset olivat pöksyihin laittaneet :D

Ihan se ja sama, jalkaan vaan ja kovaan käyttöön!

Meijen ipanat on sitten varsinaisia pikkurillin veivaajia ja rekkalepsoja, kun niin ristiin rastiin olen mennyt heidät pukemaan väreissä ja kuoseissa :D - vaan onneksipa eivät ole vieläkään niin nökösen nukaita vaatetuksensa suhteen vaan kelpuuttavat kaiken väriset ja kuosiset ja kuvioiset vaatteet yllensä. Pääasia vaatteessa on se, että se tuntuu päällä hyvältä ja täyttää käyttötarkoituksensa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä