No voi pe**! (raskaudesta kysymys)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tavallisia ei suola :)

tavallista noh oot kyllä omaa laatuas oleva nainen :) eikä oo vittuilua en oo koskaan kuullu et söis 10 pitkää kurkkua. Mut mä toivotan sulle kaikkee hyvää synnäriin vaddu se oli itelle kuumottavin hetki aikoinaan ja muistan sen aina. onneks oli tottunu isän ääneen ku jäätiin kahestaan kiikkustuoliin ja rahottu se on ollu mulle maailman rakkain hetki elämässä.

No eikös se ole Milannan mieleen jos synnytys nyt vähän etuajassa alkaakin, pääsee raskausvaivoista ja töihinkin nopeammin kun toukan saa pukattua heti äidille hoitoon.

Juuri avomana kurkkuja :). ne voin syödä kuin pähkinöitä vaikka kuinka paljon, kauhea himo.

Hei vieras, on sairasta sanoa että työn takia haluan synnyttää jo lasta, mutta voiko odottaa jotain muuta kun täällä palstalla ties minkälaisia ihmisiä liikuvat. Työt mulla on muutenkin suht. hoidossa ja jatkan ne niin pian kun voin. Tänään järjestän kotona kokous vaikka kipeä olen ja jatkuvasti suunnittelen verkossa muutaman hlö:n kanssa meijän tuleva työ/töitä...

Milanna, älä vaivaudu vastaamaan noille jankkaaville mielenterveysongelmaisille. Mieleltään sairaissa ihmisissä on se piirre etteivät he usko vaikka heille kuinka näyttäisi totuuden - voi vaan toivoa että saisivat oikean lääkityksen tai jotain tekemistä elämäänsä ettei tarvitsisi stalkata mammapalstalaisia.

Milanna, älä vaivaudu vastaamaan noille jankkaaville mielenterveysongelmaisille. Mieleltään sairaissa ihmisissä on se piirre etteivät he usko vaikka heille kuinka näyttäisi totuuden - voi vaan toivoa että saisivat oikean lääkityksen tai jotain tekemistä elämäänsä ettei tarvitsisi stalkata mammapalstalaisia.

Välillä en vitsi edes. Mutta jotkut asiat pistää vihaiseksi, koska sitten joku vieras alkaa ajatella että minä se noin sanoin, vaikka joku harmaa täällä huuta jotain sairaita meistä. Toivottavasti ainakin täysjärkiset ihmiset edes ymmärtävät :).

Yhteistyössä