Saisiko arvon naisilta apua pariin kysymykseen. Vaimon kanssa naimisissa 15 vuotta ja

  • Viestiketjun aloittaja Mies jota mietityttää
  • Ensimmäinen viesti
nninni
Varmaan kotityöt ja seksi liittyy yhteen, jos molemmat työssä ja ilta menee vaimolla kotitöiden kans, takuulla tappaa kiinnostuksen kaikkeen muuhun (kuin nukkumiseen, ku on mahdollista) Jaetut kotityöt antavat myös vaimolle aikaa hetken levähtämiseen töiden jälkeen.
 
"Marie"
Me ollaan miehen kanssa oltu 15vuotta naimisissa. Ite haluisin vaikka joka päivä, mut miestä ei kiinnosta. Just tässä oli sen takia kuukaudenkin tauko.
Sama meillä! Paitsi että naimisissa oltu 13 vuotta. mä olen aina halunnut enemmän seksiä kuin miekkonen ja tuntuu että olen "vanhemmiten" tullut vaan villimmäksi. Mä teen aloitteita seksiin monta kertaa päivässä ja saan keskimäärin kerran kahdessa viikossa. Eipä paljon naurata. :(
 
seksi on useimmille palstamammoille vaihdon väline mutta se näyttää olevan melko vaikea myöntää
Vaihdon väline?

Mä käyn miehen kanssa yhdessä duunissa. Jos tilanne olisi sellainen, että tultaisiin yhtäaikaa kotiin töistä ja haettaisiin lapset ja mä alkaisin hääräämään ruokaa ja sit tarjoilisin sen ja tiskaisin ja valmistelisin iltapalan ja aamupalan ja katsoisin että kaikille on aamuksi puhdasta ja siistisin keittiön lattian ja ulkoiluttaisin koiran ja... Niin olisin ihan vitun sippi kun penskat on sängyssä. Ei paneta. Mitä mies teki sillä aikaa? Loikoi sohvalla ja sai levätä ja nyt sitä panettaa? Tai leikkasi nurmikon ja käytti mutsinsa kaupassa ja hoiti laskunmaksut ja muut pankkiasiat ja on ihan yhtä sippi eikä sitäkään paneta?

En tiä. Meillä ei oo penskoja kuin välillä ja saadaan levätä ja olla ja tehdä mitä huvittaa mutta mä ainakin ymmärrän sen ettei aina vaan jaksa.
 
HippuTAR
seksi on useimmille palstamammoille vaihdon väline mutta se näyttää olevan melko vaikea myöntää
Mulle ei ainakaan. Vaan juurikin niin et jos huomaan ukon tekevän jotain sillä mielellä et sit vastineeksi saa seksiä niin multa kyllä katoaa kaikki halut täysin.


*Pikemminkin tuntuu siltä että useiden miesten on erittäin vaikea antaa vastikkeetonta (seksi) läheisyyttä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huoh vaan
No mut kyllähän se melkis niin on, että se jota ei kiinnosta, ei saa siitä mitään! Jos se tuntuu hyvältä ja johtaa orgasmiin, halunnee sitä lisää? Tai ainakin mä haluan! Ellen sit oo ihan hiton väsynyt ja/tai stressaantunut.
Yritätkö sanoa, että mun mieheni feikkaa? Ja samoin kaikki muut miehet, joille on sattunut vaimoksi se aktiivisempi osapuoli? Vai hiton väsyneitä kaikki?
 
Ojasta allikkoon
Anna vaimolle sitä mitä haluaa. Ilmeisesti läheisyyttä. Miten te miehet olette niin helvetin tyhmiä että ajatukset pyöriii seksissä jatkuvalla syötöllä. Jos ja kun mua painostetaan ei kiinosta todellakaan panna, lähinnä inhottaa koko touhu. Tai se että joutuu "antamaan" kun toinen riittävästi vonkaa ja jankuttaa. Joskus tulee annettua että se loppuisi pariksi päiväksi. Mutta voi vittu että vituttaa olla pantavana! Kun saisi joskus olla pari kuukautta ilman vois tilanne tääläkin korjaantua. Ja mulle alkaa olemaan sama, käykööt panemassa vaikka naapurin rouvaa jos siltä tuntuu. Ja ukko suuttuu aina kun aiheesta viritellään keskustelua. Se vituttaa vielä enemmän.
 
"yks"
Joo, samaa mieltä muiden kans. Jos vaimo kaipaa läheisyyttä, anna sitä. Ilman taka-ajatuksia tai ehdotuksia seksistä silloin. Ja noista kotitöistä, ei kyseessä oo mikään kauppa-tavara vaan naisen on helpompi rentoutua kun joihinkin on vain "sisäänrakennettu" ajatus, että ne ja nämä hommat täytyy hoitaa vielä ennen nukkumaan menoa ja sit kun ne on tehty, ollaankin jo niin väsyneitä ettei enää seksi oo ekana mielessä.

TOinen asia, mikä tulee mieleen, nauttiiko nainen seksistä silloin kun sitä on? Huomioitko häntä siellä riittävästi? Jos seksi ei ole kovin kummoista, miksi ihmeessä sitä haluaisi jatkuvasti toiselle tarjota, etenkään jos itse ei saa sitä mitä haluaa eli läheisyyttä?
 
Mies jota mietityttää
Joo, nainen on meillä etusijalla kaikessa. Myös seksissä. Teen suulla, käsillä,leluilla, millä vain heppiä unohtamatta. Homma on hyvää silloin kun sitä on, myös vaimon mielestä. Kaikki kotityöt sujuu, ei ole sellaista homma mitä en tekisi. Nyt valmistuu viini-illallinen. Ja en ole edes seksi mielessä sitä tekemässä. Välillä tuntuu, että rouva on tottunut jo liian hyvään. Mutta hyvä vaimo minulla on, tekisi vain mieli häntä enemmän..huoh.
 
vaimo joka ei ymmärrä
Onko se ihme että homma ei suju jos asioista ei voi edes puhua tai niitä ei osata puhua ratkaistuiksi yhdessä, ilman mitään nettipalstaa? Kissa pöydälle heti vaan, muuten ei munkaan tee mieli jos vaistoan että on puhumattomia asioita. Ja hommiin vaihtelua, ei jaksa kiinnostua jos on aina samanlaista ja pervoakin saisi olla ja liika miellyttämisenhalukin on jotenkin ällöttävää pidemmän päälle. Ja epätoivoista.

Nimim. seksiä miltei joka päivä.
 
vaimo joka ei ymmärrä
Alkuperäinen kirjoittaja Mies jota mietityttää;30235492:
Kyllä puhuttu on. Pervoilu vähemmällä, ehkä pitäisi lisätä :)
No ettepä ole saaneet puhuttua asiaa halki. Meillä on toimiva kompromissi miehen suurempien (käsittämättömie) halujen kanssa sellainen, että minä hoitelen miehen silloin kun itseä ei huvita ja usein siinäkin hommassa sitten itsekin innostuu. On ihanaa tehdä hyvää kun tietää miten tärkeää se toiselle on ja siitä nauttii itsekin ihan uudella tapaa. Tämä tarkoittaa tietenkin joinain viikkoina jopa seitsemää pitkän kaavan suuhoitoa, mutta toisaalta voipa hyvällä omallatunnolla haluta itsellensäkin vaikka mitä vähän hurjempaakin ja onnellinen ja tyytyväinen mies on hyvin omistautuvaa ja hemmottelevaa seuraa :)
 
HippuTAR
katoppa vaan, kotitöiden lisäksi myös läheisyydellä voi joiltain ostaa seksiä
Hmm, mitenkäs sitte pitäis olla että sun mielestä nainen ei vaatisi maksua seksistä? Antaa aina ku mies haluaa, oli se sit kuinka usein vaan ja vaikka ei itteä yhtään huvittaisi? Ja mieheltä ei saisi pyytää läheisyyttä eikä kotitöiden tekoa tai mitään muutakaan vaan se on heti seksistä maksun vaatimista?
 
Mies jota mietityttää
Olen ehdottanut, että voisi hoidella vain minut, mutta ei oikein lämpene. Itse olen kyllä hänelle valmis tekemään, tosin silloin yleensä saan itsekin. Mutta joskus harvoin olen kyllä tehnyt pelkästään vaimolle. Esim. kyläpaikoissa, joissa ei ole voinut tehdä sotkua ja kumi ei ole sattunut mukaan.
 
HippuTAR
Alkuperäinen kirjoittaja Mies jota mietityttää;30235438:
Joo, nainen on meillä etusijalla kaikessa. Myös seksissä. Teen suulla, käsillä,leluilla, millä vain heppiä unohtamatta. Homma on hyvää silloin kun sitä on, myös vaimon mielestä. Kaikki kotityöt sujuu, ei ole sellaista homma mitä en tekisi. Nyt valmistuu viini-illallinen. Ja en ole edes seksi mielessä sitä tekemässä. Välillä tuntuu, että rouva on tottunut jo liian hyvään. Mutta hyvä vaimo minulla on, tekisi vain mieli häntä enemmän..huoh.
Onkos tossakaan mitään järkeä? Voisko vika jopa olla tuossa asiassa?
Tai sit vikaa ei oo missään mutta sun vaimo ei vaan halua useammin.
 
"heh"
Alkuperäinen kirjoittaja Mies jota mietityttää;30235619:
Niinpä, missään ei varmaan ole vikaa. Tässä pystys vaan hoitelemaan itse useampaakin...:)
Eli se seksi on se ykkösasia sinulle, ei niinkään se oma vaimo? ;) Olet vaarallisilla vesillä.
 
minnee
katoppa vaan, kotitöiden lisäksi myös läheisyydellä voi joiltain ostaa seksiä
Kuuleppa, minäpä selitän miten tää asia monilla naisilla toimii. Se kumppanin osoittama hellyys ja läheisyys pistää naisilla erilaisia mielihyvä- ja kiintymyshormooneja hyrräämään. Kumppani tuntuu sitä myöten ihanammalta, läheisemmältä ja rakkaammalta mitä enemmän nainen häneltä hellyyttä ja hoivaa saa. Eli nainen ikäänkuin uudestaan ja uudestaan rakastuu kumppaniinsa, jos tämä hellii naistaan. Ja mulla ainakin asia menee niin, että vaikka en nyt olisi itse kauheasti seksin tarpeessa, "annan" sitä miehelleni koska musta se läheisyys joka tapauksessa tuntuu hyvältä. Myös mun mieheni nautinto tuottaa mulle mielihyvää. Mutta ainoastaan silloin kun ollaan pidetty suhteestamme muutenkin hyvää huolta.

Tuo kotityöjuttu on selitetty sulle jo: jos on liian väsynyt koska on joutunut tekemään liikaa hommia, seksi ei maita. Eli levännyt nainen, jonka kiintymys ja rakkaus on hellyydellä herätelty, todennäköisesti haluaa seksiä miehensä kanssa.

Sää ajattelet, että naiset jotenkin laskelmoi näitä juttuja. Siitä ei ole kyse. Kyse on tunteesta, jolla toki on aika vahva biologinen pohja. Kosketus ja läheisyys vaan kerta kaikkiaan pistään kehon ja mielen toimimaan tietyllä tavalla. Läheisyyden puute vaikuttaa päin vastoin. Eikä nainen pihtaa, koska kiristää pihtaamisellaan hellyyttä. Nainenkin saattaa haluta seksiä, mutta hän ei vaan halua sitä sellaisen miehen kanssa, joka tuntuu etäiseltä ja kylmältä ja suoraan sanoen tarkoitushakuiselta.
 

Yhteistyössä