Jos mie oikein muistan niin mie en juurikaan kiukutellut, mutta miulla oli ennen menkkoja järjetön pastan himo :vampire:.
No mitä mie muka olen tekeny?siltähän se saattaa itestä tuntua
Mä oon ehkä huomannut, että vähän ennen menkkoja saattaa olla pinna kireemmällä. Tai sit kaikki vaan sattuu oleen poikkeuksellisen ärsyttäviä aina silloin :saint:En oo koskaan tajunnu tota menkkojan yhdistämistä kiukkusuuteen, mullaki on viidettä päivää enkä oo kiukutellu yhtään.
GT5 saa odottaa tovin koska ohjaimesta on akku loppu ja tarttee latailla hetki.
Mullakin himot mutta jotakin muuta..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30232817:Jos mie oikein muistan niin mie en juurikaan kiukutellut, mutta miulla oli ennen menkkoja järjetön pastan himo :vampire:.
En sanaakaan.. sen vuoksi siitä tulisikin mielenkiintoistaossaakko oikeesti saamea?
jos niin waude
Jimmikä kanava?
jimmikä kanava?
:hug:Mä taidan tulla pipiksi. Ensin kurkku kipeä ja nyt on yskä. Ja keuhkoihin koskee. :|
ahaa, taas uus kokkausohjelma
Tolleen just se zomboosi leviää.
Kai sitä edes virtuaalisesti voi. Ei olla nähty viikkoon.get a room!
Siis tarkoitit vissiin että "mullaki on viidettä päivää enkä AINOANA naisena maailmassa ole kiukutellu yhtään"En oo koskaan tajunnu tota menkkojan yhdistämistä kiukkusuuteen, mullaki on viidettä päivää enkä oo kiukutellu yhtään.
annahan ne vähän kutevatget a room!
Ei hää välttämättä tuu kipiäksi.Tolleen just se zomboosi leviää.
Ei mulla oo ollu mitään kiukuteltavaaSiis tarkoitit vissiin että "mullaki on viidettä päivää enkä AINOANA naisena maailmassa ole kiukutellu yhtään"
Mie luuttusin kanssa oman pinkukan .Sentään jaksoin käydä huolehtimasta henkilökohtaisesta hygieniastani. Nyt on pinpukasta putsattu bagteerit pois.
Onks sillä zomboosi-immuniteetti?Ei hää välttämättä tuu kipiäksi.
tarkotat varmaan että etupyllystä?Sentään jaksoin käydä huolehtimasta henkilökohtaisesta hygieniastani. Nyt on pinpukasta putsattu bagteerit pois.
huoh:headwall:Kai sitä edes virtuaalisesti voi. Ei olla nähty viikkoon.
Taitaa olla kun ei aikaisemminkaan tullu kipeeksi.Onks sillä zomboosi-immuniteetti?