No ihan varmana sattuis jos heppiä koittais avaimenreikään työntää. Hölömö.se nappikäynnistys on kyllä hyvä kun ei tartte tärköttää sitä tikkua sinne reikään
jos siinä reiän ympärillä olis karvat niin sattus helpommin...
mietin samaa...taitaa olla jotain sähköautoja nämä napilliset?Nappikäynnistys?
Eikä oo .mietin samaa...taitaa olla jotain sähköautoja nämä napilliset?
no mitä ne sitten on? en oo koskaan kuullutkaan mistään nappi käynnistyksestäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30232551:Eikä oo .
Autokoululla on semmosia autoja, vissiin aika uusia joissa ei tarvi ku painaa kytkin pohjaan ja sit nappia niin käynnistyy. Samoin kun jos meinaa sammua niin kytkin pohjaan niin käynnistyy uudelleen. Ihan diiselivekotin se viimetietojen mukaan on.Nappikäynnistys?
Ihku selittikin jo. Ja useat autot "sammuu" nykyään liikennevaloihin .no mitä ne sitten on? en oo koskaan kuullutkaan mistään nappi käynnistyksestä
Tunnistaako avaimista kuskin? Säätääkö penkin ajoasennon avainten perusteella?mullaki on arkiautossa joku ihme haistin mikä haistaa että mulla on avvaimet taskussa ja jos on niin kone lähtee tarttinappia painamalla pyörimään
muuten normaali tieselin kone
sitä ominaisuutta en raskinu laittaa kun akalla on oma autto ja toisekseen me ajetaan samalta etäisyydeltäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30232576:Tunnistaako avaimista kuskin? Säätääkö penkin ajoasennon avainten perusteella?
Oli muuten hassu tunne kun ekaa kertaa oli sellaisen auton kyydissä . Oli ihan :O. Miksi myö sammutettiin auto liikennevaloihin .sitä liikennevaloissa sammahtelua mulla ei ole vaikka nappikäynnistys onkin
No on :O.Mulla on ollu ny noitten biisiprojektien lisäks kauhee kirjotusvimma muutenkin ja oon tuottanu lähes neljä sivua omaaki höpinää lontoon murteella. Kreisiä.
Mun auto on niin simppeli ja ekolooginen ettei se lähe edes käyntiin...Onneks on simppeli auto, veivattavat ikkunat ja kaikkee!
mulla päinvastoinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30232610:Jos mie olisin kroisos niin miulla olisi kaikki mahdolliset vempaimet ja hilavitkuttimet autossa. Mie tykkään kaikesta tekniikasta .
kulutus nolla litraa kuussaMun auto on niin simppeli ja ekolooginen ettei se lähe edes käyntiin...
Mie voisin kesäautoksi ottaa myös vähän enemmänkin kilometrejä nähneen menopelin.mulla päinvastoin
jos ei olis kersoja eikä olis kiire minnekkään niin ajaisin kaikki reissut tommosella ristuksen ikäsellä takavetosella, talvella karvareuhka päässä ja hevosmiehen kinttaat kourassa
no höh, vois sitä ees vastata puhelimeenKaverin piti tulla tänään käymään. Ei tullut eikä vastaa puhelimeen. kiva..
mää osasin 18v iässä ajaa talvella tommosella vielä huonommalla jööttöporin tekeleellä niin uskon että osaisin vieläkinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30232630:Mie voisin kesäautoksi ottaa myös vähän enemmänkin kilometrejä nähneen menopelin.
No ei se täällä maassakaan sen enempää kulutakulutus nolla litraa kuussa
Jos ei olis niin nuukaa rahan kans niin hommaisin jonkun vanhan jenkin, saishan niitä nyttenkin mutta kuka prkl ajelee jos kuluttaa 20-30l..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30232610:Jos mie olisin kroisos niin miulla olisi kaikki mahdolliset vempaimet ja hilavitkuttimet autossa. Mie tykkään kaikesta tekniikasta .