Eka vasta menossa...No monesko päivä on menossa, ja millanen kiertoväli?
no en mää nyt kerro enempää. En edes ite muistanut et alkaa,olin vaan et suprise tinku
Viimeksi muokattu:
Eka vasta menossa...No monesko päivä on menossa, ja millanen kiertoväli?
peesiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30231955:Mitäs sit kun ei oo puolukkapäiviä lainkaan :O.
Minäkin oon oikeesti sit mies :stick:sellanen mikään nainen edes ole:vampire:
Mihin värkkiin ne on sit tuon hormoonikierukan tunkenut :Osellanen mikään nainen edes ole:vampire:
Anus?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30231981:Mihin värkkiin ne on sit tuon hormoonikierukan tunkenut :O
Muistelen että kaks ekaa vuorotellen.
sitä mä oon aina epäillytkinMinäkin oon oikeesti sit mies :stick:
etupyllyyn?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30231981:Mihin värkkiin ne on sit tuon hormoonikierukan tunkenut :O
:OAnus?
ei tietenkää tarvii kertoa. Mutta onneksi viikoloppuun ei ole pitkä aika niin saat piristystäAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30231873:Noo, elämä ei oo aina ruusuilla tanssimista. Pitkä juttu, eikä kaikkea voi vuodattaa tähän. Kuitenkin jotain piristyksiä oli viikonloppuna.
Tirektiivit lienee vaativat tässäkin kohtaa asian tarkastusta.etupyllyyn?
Voiko anuskierukan vaihtaa ihan tavallinen tk-lääkäri vai tarvitaanko erikoisosaamista gastropuolelta?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30231997::O
Miun pitäis vaihtoaikaa alkaa puuhailemaan. Pyydän sit ihan rohkeesti anuksen kierukan vaihtoaikaa :
Mie haluun paikalle erikoistohtorin |OVoiko anuskierukan vaihtaa ihan tavallinen tk-lääkäri vai tarvitaanko erikoisosaamista gastropuolelta?
:wave: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30232014:Mie haluun paikalle erikoistohtorin |O
Lättyviikarin?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30232014:Mie haluun paikalle erikoistohtorin |O
mää epäilen että oot kyllä vale tohtorismies:snotty::wave: :saint:
en tunnusta mitäänmää epäilen että oot kyllä vale tohtorismies:snotty:
Kai se maistuu ilman sitä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30232069:Mie keittelen täällä hernesoppaa ja nyt hokasin, että meirami on loppunut :kieh:.
Kaippa tuota ilmankin syö .
Tässon vielä vallan hyvää aikaa ryssiä kaikki