The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
FreezeCat, en tiiä mikä valvotti yöllä. Osan yöstä sain nukuttua, mut välillä pyörin vaan.
Ei ollut olkapää enää kovin kivulias, otin illalla ennen nukkumaanmenoa kipulääkettä.

Varmaan vaan on ollu paljon mielessä asioita, varsinkin vanhemmat ja kotipaikka ja kuntouttava työtoiminta.
Kiitos :)
 
Viimeksi muokattu:
FreezeCat, en tiiä mikä valvotti yöllä. Osan yöstä sain nukuttua, mut välillä pyörin vaan.
Ei ollut olkapää enää kovin kivulias, otin illalla ennen nukkumaanmenoa kipulääkettä.

Varmaan vaan on ollu paljon mielessä asioita, varsinkin vanhemmat ja kotipaikka ja kuntouttava työtoiminta.
Kiitos :)
....aamuyön tunnit ovatkin surullisen kuuluisia suden hetkiä lähteä äkillisesti pyörittämään ajatuksiaan ja tuntojaan :hug:...toisaalta tuommoinen hetki on oivallinen hiljentymiseen ja syvällistenkin asioiden hipaisuun, toisaalta taas...no, sen ajan vois käyttää paremminkin - mutta ite en ole ollekaan paras sanomaan mistään nukkumisesta kun menen miten sattuu

Ihmisen mieli vain on kummallinen, se kun ei paljoa perusta kellonajoista milloin pistää toimintansa käyntiin...jos ensi yö olisi sitten levollinen kaikin puolin :)
 
...juuh, kaffeet naatiskeltu, pesukonekin taas valjastettu ahkeraan toimintaansa (halavatun vesisadekelit ja niistä syntyneet loistavat lillislällismutapaikat ja harvinaisen kovakalloiset pojanvekarat - se on taas enempivähempi kurarapapyykkiä....mutta onhan ne mutapaikat kuitenni niin ihania, kun kumpparin alta kuuluu se niuks plörtsplumps ja on niin iiiihanan liukasta ja löllyisen ällöttävää...aina siihen asti, kunnes sitä on siinä itessänsä rähmälleen :D

Mä polkasen ompelukoneen käyntiin, jos vaikka pyhäpäivää uhmaten vaikka pysyisin siinä kankaassa enkä itsessäni, ja lähden muutoinkin oman väen kanssa pällistelemään mualiman mennoo :D

Sujuvaa sunnuntaita siis sinulle :wave: :kiss:
 
kahvikirahvi
Evan ja Manun uus levy on ihana.

Hold on tight, talk to me
I might lose if you'd let me down
And now you see I'm begging please
Without you there is no sound

I can run, I can dance, I can play loud
With a rythm of your drum
Don't leave me empty
I know this feeling comes and goes
Sometimes it's hard to be alone

I will do anything, don't let me go
I will do anything, I need you now

I've hide enough, I've hide and seek
Take my heart and let it bleed
You used to tell me how you loved me
Say it again, I need it now

I can run, I can dance, I can play loud
With a rythm of your drum
Don't pull me empty
I can run, I can dance, I can play loud
With a rythm of your drum
Don't pull me empty
I know this feeling comes and goes
Sometimes it's hard to be alone

I will do anything, don't let me go
I will anything, i need you now

How do you know if you won't even try?
We've got time, we've got time
 
Mun tyttäret tekee kavereineen ton kaapin siivouksen silleen, että ensin ne kasaa kaikkien pois menevät vaatteet yhteen kasaan ja suorittaa vaihtokauppoja keskenään, loput viedään sit uffille tai kirppikselle
 
erinomanen ratekia

ja kun laittaa edulliset hinnat niin tavara kans lähtee eikä jää kirppistelyn jälkeen käsiin
mulla on tapana laitta aina eurosta viiteen,tasaluku hintoja niin menee helposti jos on meenäkseen.En jaksa ruvet pohtimaan sen kummemmin.Tietty nyt jotkut esim.käyttämättömät kengät niin niihin sit enempi mut muuten en jaksa päätäni vaivata. Se kirppari tavaroiden ettiminen ja kasaaminen ja paikalle raahaaminen on se ärsyttävin homma.
 
kahvikirahvi
Joo laitto,eiks se kertonu mun vastausta. No voin laittaa yyveetä sullekin.
En muista ko oon niin hämmentyny ettei pysy asiat päässä. En edes muistanu perjantaina et alastulon piti tulla ko se kyseli aikatauluista. Sit eilen lähin ajelee ekaälle ja puolimatkassa järkytyin ko se laitto viest että on tulossa ja olin silleen että fuck, ei taas :D
 
En muista ko oon niin hämmentyny ettei pysy asiat päässä. En edes muistanu perjantaina et alastulon piti tulla ko se kyseli aikatauluista. Sit eilen lähin ajelee ekaälle ja puolimatkassa järkytyin ko se laitto viest että on tulossa ja olin silleen että fuck, ei taas :D
Mikä sua hämmentää? ootko sä niin tuitui ettet muista mitään vai onko se ämpäri syypää? No mut laitan sulle yyveen.
 
Parannu pian dd, halaus.
Kohta päiväkahveet pasteijan ja keksin kanssa. Päikkäritkin tuli otettua.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä