en mä hermostu.ärsyttää vaaan tollaset asenteet että pillu on vain sitä varten jne. jokanen käyttäköön pilluaan tai vehjettään miten parhaaksi näkee.Nih.eläpä finksu nyt hermostu, leikin päältähän täällä muka tingataan
en mä hermostu.ärsyttää vaaan tollaset asenteet että pillu on vain sitä varten jne. jokanen käyttäköön pilluaan tai vehjettään miten parhaaksi näkee.Nih.eläpä finksu nyt hermostu, leikin päältähän täällä muka tingataan
Eiköös miehelle ja munalle oo sama mihin roiskii?sen olis vaan syytä tuntua mukavalle molemmista
sekä miehelle että munalle
Jos jokin asia toistuu, niin silloin on yleensä tapana sanoa, että se tapahtui taas.miten niin muka taas?
Ei se nyt ihan sama oleEiköös miehelle ja munalle oo sama mihin roiskii?
Kaikki tais mennä nukkumaan. Eikä ees ilmottaneet.No jopa ny kuolla kuolahti koko ketju.
Miksi poikkeus?mää oon täällä vielä hetken.meen töihin huomenna iltaan jota en ikinä tee joten voin hetken valvoa vielä.
töissä on huomenna erikoispäivä niin siksi,porukka tulee poikkeuksellisesti ihan outoihin aikoihin,porrastetusti. Näitä tulee ehkä 1-2 kertaa vuodessa.Miksi poikkeus?
Syö vähän ja pese sit hampaat uudestaan.Eih, awwwwww ja tuitui nyt sitten. Antakaa jotain rauhottavia, en kestä tommosta söpöstelyä yhtään.
Vois itekin harkita kyllä nukkumaan kohta, mut tekis ihan sikana mieli syödä jotain. Muttaku oon syöny tänään jo niin mahoton ja oon pessy hampaatki ja kaikkee. First world problems.
No tein niin jo eilen. Ja toissapäivänä. Hammasharjahan siinä kuluuSyö vähän ja pese sit hampaat uudestaan.
Hö, jään sitten kai tänne yksin bilettään |O
Onko vanha olo :hug:huomenta :flower:
tänään lähti mailmalle ensimmäinen kupeitteni hetelmä
Montako kyyneltä tirahti? Myönnä pois vaan, on sen oltava herkkä hetki.huomenta :flower:
Tuo on jännä hetki. Ei voi ku kädet ristiä ja toivoa että maailma kantaahuomenta :flower: