The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30215066:
Päivää.

Taivas, jotta mä oon väsyny. Meni viime yö ihan perseelleen, en saanu yhtää nukuttua.

Onnea Lauralla :kiss: :heart:


Että mua voi vituttaa. Miten mun pitäs aina ottaa siskon lapsia hoitoon ku pyydetään, yheksi yöksi ja koko viikonlopuksi, sitte jossei sovi ni suuttuu. Nytte hän ei voi sitte vastavuorosesti kuitenkaan ottaa poikia yökylään. Taitaa olla ensimmäinen kerta kun edes pyydän, mut ei. Voin kertoa, etten mäkään jaksa seuraavalla kerralla ottaa hänen lapsiaan. MUR!
:hug: ikävästi kyllä tekee sun siskos, harmillista.
 
kahvikirahvi
Päivän jännäkakkamoment; olen kaupassa ja puhelin soi. Tuntematon numero soittaa. Vastaan, ja sieltä esittäytyy nimeltä ämpärin hoito. Sydän hakkas tuhatta ja sataa ja kysyin monta kertaa että kuka. Mikä helpotuksen huokaus kun se olikin lempiystävän sisko, tän hoidon kaima. Olin täysin unohtanut että olin luvannu lainata sille muuttolaatikoita. Hyyyyy.
 
IhQ
Heips! :wave:
Käväsin autokoululla viettämässä 1½ tuntia koneella ja sit piti lähteä ku siel alko teoriatunnit.
Harjottelin lähinnä kuvia ja kysymyksiä erikseen ja kerran kokeilin ihan sitä harjotuskoetta, tulos 0 ja 7. Sallitut virheet 3 ja 8. Lisää vaan harjotuksia..tod.näk. torstaina lissää.

Kaissille :hug:, elämä on joskus niin epäreilua : / En osaa muuta ku toivottaa voimia!

ATM, törkee sisko. Vastavuoroistahan tommosen pitäis olla..

Mitä muuta piti viel..voi dementia.
Taijan keittää kahvit :D
 
Kiitos Ihqu, kyllä mä oon piristynyt vähän.
Elämä on.

Tsemppiä autokouluun. :)

Moi Ikiuni.

Löysin muuten 50 % alennuksella itselleni synttärilahjaksi valkoiset housut ja sitten tunikan :)
 
Viimeksi muokattu:
Onko Lauran tasapaino vielä järkkynyt?
Auto, mies, gerbiilit, asunto, anoppi, mukulat, duunit..eikö mikään rassaa vai onko raskaushormoonit jo sulattaneet järjen päästä ja lillut vaaleanpunsisessa kuplassa vain hymyillen?
 
Plääh, mitähän tästä päivästä viellä tulee :|
38 vuotta, ei oo saanu aikaisiksi yhtä muksua maailmaan, ei ees sitä pientä alkua. mä oon väsynny tähän hoitorumbaan.
Suru myös siitä, ettei kumpikaan vanhemmista ole enää täällä. :'(

jotain valopilkkua kuitenkin tässä päivässä, kävin ostoksilla töiden jälkeen ja tein ihan törkeän hyvää kakkua. pitäis kai käydä suihkussa ja levätä vähän aikaa.
Kun ei löydy sanoja niin....
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Onko Lauran tasapaino vielä järkkynyt?
Auto, mies, gerbiilit, asunto, anoppi, mukulat, duunit..eikö mikään rassaa vai onko raskaushormoonit jo sulattaneet järjen päästä ja lillut vaaleanpunsisessa kuplassa vain hymyillen?
Kuusi lemmikkiä ja kolme lasta rivari kolmiossa sekä kolmivuorotyö. Mikä siinä nyt vois ressata? Tungen koko porukan toyota yariksen kyytiin ja ajelen auringonlaskuun.. :cool: otetaan vastaan kaikki mitä annetaan... Hengittelen, enkä mieti liikaa. Kyllä se siitä menee omalla painollaan.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä