Onko vaikea ajaa ko autoa?

Sinne vain mahdu esim. vaatteet ym ym jos joku pitkän matkan teen ja rakastan lasten kanssa ajaa ympäri Suomea paljon :), sekä tietysti muissakin maissa voi käydä. Tämä merkki ainoa sellainen iso ja penkit missä ei väsyy nopeasti kun pehmeät ja on tilaa. Mutta miten ajan mietin, kuinka vaikea hallitsea. Kaikki nätit taas ahtaita :(.

älykköseura kelpaa, ei wt.
milana taitaa kuulua vähemmistöön muutenkin jos on joutoaikaa kierrellä kuten sukunsa tekee ja aiheuttaa ikävyksiä seillä missä liikkuu.
paraksin palstalla roikkuja, aina jotain vajakkikommenttia jostain mitäänsanomattomasta asiasta.
olet tylsä. mene pois.

Karmea möhkö. Tuollaisen rottelon arvo on noin 2000 euroa.
Ymmärrätkö etten kysyy mielipiteitä ulkonäöstä, enkä arvosta :). Tiedän itsekin hyvin ettei ko autosta saa mitään. Minua mikään muu ei kiinnosta kun mukavuus sisältä ja paljon tilaa, kun teen pitkiä matkoja lasten kanssa. Ei ne valitettavasti mahdu mun pieneen, eikä mulle käy näköjään muuta, kun joku tämän tapainen.

unohdaheti
Ymmärrätkö etten kysyy mielipiteitä ulkonäöstä, enkä arvosta :). Tiedän itsekin hyvin ettei ko autosta saa mitään. Minua mikään muu ei kiinnosta kun mukavuus sisältä ja paljon tilaa, kun teen pitkiä matkoja lasten kanssa. Ei ne valitettavasti mahdu mun pieneen, eikä mulle käy näköjään muuta, kun joku tämän tapainen.
pitkät matkat voit heti unohtaa tuolla,noissa on niin paljon vikoja että hyvä jos 100km pääset ilman ongelmia.

nuinjh
Uskomatonta että joku haluaa väen väkisin maksaa parin tonnin autonromusta 12000 euroa... Sillä rahalla saisi jo todella hyvän auton.

vieras..
Alkuperäinen kirjoittaja expökösti;30213481:
noh pari donaa ehkä vähättelyä :)
duunifrendi myi vastaavan juuri liikkeeseen 4000eurolla,mutta oli tyytyväinen kun pääsi ongelma jätteestä eroon.
Jos antoi sen vaihdossa niin ei saanut kuin 1500-2000 koska menetti käteisalennuksen.

nuinjh
Tässä yksi esimerkki laadukkaasta tila-autosta. Niitähän on vaikka kuinka paljon, mutta ranskalaiset kannattaisi unohtaa saman tien jos ei halua vaikeuksia...

http://www.nettiauto.com/volkswagen/touran/6515797

ei jaksa
Meillä on sitikka c8 tila-auto ja muistuttaa aika paljon ulkoapäin tuota. Olen tykännyt ja KEHDANNUT ajaa. Ei yhtään sen vaikeampaa kuin pienemmänkään ajaminen, päinvastoin. Meillä ei ole kuin 3 lasta, mutta tarvittiin auto johon saa myös tarvittaessa koiran ja tavarat mahtumaan. Ja ollaan paljon ajettu pitkiäkin reissuja esim. torniosta jyväskylään, helsinkiin, kokkolaan ym. ja ei ole tarvinut viedä mihinkään korjauksiin. En sitten tiedä onko nuo korjaus piruilut tuon merkin johdosta.. mutta voisin kuvitella tuon ostavani.

Yhteistyössä