Mun mies on aika erikoistapaus...

• Viestiketjun aloittaja Zalando81
  • Ensimmäinen viesti
feee
jaahas, saankos mä sitten mieheltä seksiä pyyteettömänä rakkauden osoituksena, jos mä pyyteettönänä rakkauden osoituksena kokkaan, siivoon ja pesen pyykit?

Vai onko seksi miehen pyyteetön velvollisuus? Vai tarviiko miehen tehdä mitään parisuhteen eteen? Vai pitääkö vain minun?

Johtuuko se, ettei mies halua seksiä kanssani siitäm että en tykkää kotitöistä ja olen laiska? Jos alan tsemppaamaan, milloinka voin odottaa vipinää kammarissa?

"jorma"
Kovat puheet kovat puheet... Mutta kun näitä emäntiä tässä vierestä seurailee, niin kyllä se tekemisen määrä ja koettu tekemisen määrä ovat ihan eri tasolla. Eipä se jauhelihan paistaminen ja pyykkien koneeseen laittaminen nykyään niin kauhean työlästä ole. Aikaa istua facen päällä ja foorumeilla on ihmeen paljon jne...
Se on tätä ajattele itseäsi sukupolven dilemmaa. Laitapa istumapäiväkirjaan rehellisesti kaikki tekemiset parilta vkolta, niin alkaa näkemään metsää puilta. Ja tosiaan, ehkä niitä elättäjän ja elätettävän rooleja on hyvä joskus miettiä myös, prinsessaiset....

Niinpä..
Ainakin itse kun olen käynyt lapsiperheissä niin okei siellä on yleensä suht siistiä, mutta ihan turha väittää pesevänsä lattioita useasti viikon aikana tai muuta vastaavaa.

Yhteistyössä