The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Katselen ja kapiaan
auringossa kun on poissa en oo kokenu moista eii oo toisenlaista tututuuu mikä multa kainalosta puuttuu ekaa kertaa vuosiin joku kuuntelee eikä vaan sanele tahtii kun se ois yhtei lyöntii puuttuu nyt putterii sydän lyö tasa tahtii ehkä vähän missiii . vetäkää settii suoraan katotaan minne häviää muisti toisessa on aisti ei kukaan oo paisti kun vetää täysillä ei oo pimeillä väylillä.
 
cxddssd
Emmää kehtaa, ettei tuu porttikieltoa.
joskus saannu pahimpaan räkälkään porttarin ei tuu helpolla se nih jos et kehtaa ni tee se tää on sulle haaste do u accept ? tiiäkkö mikä tossa kauppa asiassa mua jänitti ku näin pätkän häjyist mis se veti kaupassa bissen nih mäkin vetäsin siinä jonossa bissen täti tuli ottaa korvista kii ja sano katotaan huomenna uuestaan :D
 
[QUOTE="mie";30207787]9mm ja se on vaan ku rokkarit vetää kieli pitkällä kato peukun vieres ja pikku rillin vieres sormet pystys kuva[/QUOTE]

mikset sää voi olla sit sillä omalla nimimerkillä vaikka sitten harmaana,ittu kun en tajuu. Vaikka en mä tajuu muutenkaan mistä te puhutte...
 
"siis"
mikset sää voi olla sit sillä omalla nimimerkillä vaikka sitten harmaana,ittu kun en tajuu. Vaikka en mä tajuu muutenkaan mistä te puhutte...
se oli kun vanhat tutut tuli kysyyn et toi on sun käsialaa millä kirjotat kuullemma kukaan muu ei noin kirjota. tiiäkkö joskus on hulluutta kun mullakin oli et mitä kun joillain monta nikkiä ja se selvis itestään tänään? muutenkin aika sekavaa settia taas multa mut nyt en osaa pukee sanoils
 
joskus saannu pahimpaan räkälkään porttarin ei tuu helpolla se nih jos et kehtaa ni tee se tää on sulle haaste do u accept ? tiiäkkö mikä tossa kauppa asiassa mua jänitti ku näin pätkän häjyist mis se veti kaupassa bissen nih mäkin vetäsin siinä jonossa bissen täti tuli ottaa korvista kii ja sano katotaan huomenna uuestaan :D
Lasketaanko se, jos meen johonkin kauppaan missä on tuttuja myyjinä, ja näytän niille kieltä? Eiks sekin lasketa? Sit oisin periaatteessa kyllä jo suorittanut ton haasteen.

Niin, ja ei kaupoissa mennä availeen tuotteita, ennenkuin ne on maksettu! Soo soo, hyi!!!
 
noh ei
Lasketaanko se, jos meen johonkin kauppaan missä on tuttuja myyjinä, ja näytän niille kieltä? Eiks sekin lasketa? Sit oisin periaatteessa kyllä jo suorittanut ton haasteen.

Niin, ja ei kaupoissa mennä availeen tuotteita, ennenkuin ne on maksettu! Soo soo, hyi!!!
mut mä halusin sylkästä samalla tavalla sen korkin ku siinä leffassa kerkesin kulauttaa sen siin jonos ja oli vappu tähän se nolotus joskus apina nostaa päätäään
 
IhQ
Jaah, öitä ketjuun..pakko painua jo unille ennen ku nukahan tähän.
On vissiin tullu syötyä taas liikaa kaikkee, tai mitä lie ku närästää :(

Mutta niin, kauniita unia kaikille! Puspus :kiss:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä