Ojentaa lasia, pidän punkusta.Kun ei muille punkku kelpaa, oikein mielihyvin itse tuhoan tätä
Eikun vaari on semmonen jolla on mukavasti kutittava parransänki jonka tuntee kun istuu sen sylissä kuuntelemassa satuja. Vaarin kanssa istutaan pahvilaatikossa ja leikitään että se on ralliauto. Käydään metsäretkellä kiipeilemäsä kallioilla, ja rakennetaan majoja.
*ottaa lasin ja täyttää laatikosta* ollappa hyvä arvon leidi.Ojentaa lasia, pidän punkusta.
Miulle kelpaa kyllä aina punaviini .Kun ei muille punkku kelpaa, oikein mielihyvin itse tuhoan tätä
Kun ei muille punkku kelpaa, oikein mielihyvin itse tuhoan tätä
*työntää nenän eteen täyden lasin*Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30202942:Miulle kelpaa kyllä aina punaviini .
Onhan se espanjalaista?*ottaa lasin ja täyttää laatikosta* ollappa hyvä arvon leidi.
hmmm... Salmari, lonkero ja kalja meneeKiitos ei. ei pysty.
Kirkas viina, salmari, valkoviini jossain määrin, lonkero ja kalja (joskus) kelpaa.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30202947:PK:lle onnea tulevaan uuteen rooliin :flower: :heart:.
hmmm... Salmari, lonkero ja kalja menee
Raha ei tuo rakkauttaTäytyykin mennä samettihousukaupoille, en olisi muistanutkaan! Ja eikös vaarin pidä olla semmonen rahassa kylpevä, golffia pelaava, iltaisin lasin viiniä juova harmaahapsi? Mä juon mielummin viinaa kun viiniä, poltan tupakkaa, oon persaukinen enkä osaa pelata golffia. täytyy varmaan tehdä elämänmuutos totaalisesti.
Ja kiitos! Toivon minäkin, että kasvavat vastuullisiksi, kun on myös se kolmas, pieni ihminen, josta pitää vastata. Toki autan, minkä voin, mutta aina se todellinen vastuu on niillä vanhemmilla.
Hyvin sie selviätKiitos! Täytyy yrittää selvitä
pahoittelen, chileläistä. tarapaca Santa Cecilia.Onhan se espanjalaista?
Raha ei tuo rakkautta
Se tulee ihan muuta kautta
Hoitoapu, auttaminen yms on paljon tärkeämpää
Ja samettihousuja ei taida tänä päivänä kauheasti olla kaupoissa
Ja ainahan molemmat voivat käyttää ehkäisyä mutta eihän nuo mitään halpoja ole : /Juu, taisi olla lukion biologia mulla 6, mutta tän verran tiedän.
Ensimmäinen reaktioni taisi olla: "Etkö sää saatana osaa käyttää kortsua?" No pyytelin tuota kyllä anteeksi jahka totuin ajatukseen.
Toivotaan, eiköhän!
Kelpaapahoittelen, chileläistä. tarapaca Santa Cecilia.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30202968:Hyvin sie selviät
Ja ainahan molemmat voivat käyttää ehkäisyä mutta eihän nuo mitään halpoja ole : /
Hyvin kaikki sujuu, onhan tässä aikaa sopeutua ja katsella vatsan pyöristymistä
Ei muutako Pk kirppareille kiertelee ja ettii niitä samettipökiä
Auttaminen on tärkeääEi toki, mutta sanotaan, että lapsen pitäisi syntyä "leipä kainalossa"= pitäis olla rahaa. Toki persaukisia ollaan oltu silloinkin kun omat lapset on syntyneet ja hyvin on mennyt. Että oikeassa olet.
Auttamista toki tehdään niin paljon kuin mahdollista!
Hmm... Pitänee löytää siis käytetyt samettihousut.