The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
iltoja

tuleepa mieleeni kysyä että ookko pystyny jatkaa kunnallispoliittista uraasi?

En ole. Oli pakko jättää se, jos meinaan tammikuussa jatkaa työntekoa. Se on semmosta selän takana paskan puhumista ja juonittelua, ei jaksa enää.
Nyt lepäilyä ja... Noh -meinasin, etten sitä tänne kerro mutta tulkoon- orientoitua siihen että musta taitaa tulla vaari 38-vuotiaana. Ja se pelottaa mua niin helvetisti :LOL:

kahvikirahvi
Kyllähän tässä loppuelämä on aikaa :) Ja varmaan kouluikäsenä sit on hyvä aika opetella sitä ittekseen matkustamista. Mieki oon menny ekaluokkalaisena junalla joensuuhun, ja jatkanu siitä linja-autolla matkaa sukulaisiin ihan keskenäni. Kysyin vaan konnarilta kävelyohjeet miten linkka-asemalle pääsee.

Ja kepsis tiiän, aika on alkanu kulua paljon hurjempaa tahtia sen jälkeen ko on tuon mukulan pullauttanu pihalle - vaikee uskoo että siitäkin on jo kolme vuotta.

• Tykkää
Reactions: kepsis
En ole. Oli pakko jättää se, jos meinaan tammikuussa jatkaa työntekoa. Se on semmosta selän takana paskan puhumista ja juonittelua, ei jaksa enää.
Nyt lepäilyä ja... Noh -meinasin, etten sitä tänne kerro mutta tulkoon- orientoitua siihen että musta taitaa tulla vaari 38-vuotiaana. Ja se pelottaa mua niin helvetisti :LOL:
se kunnallispolitikointi on kyllä ihan hirveetä

onnea yksinkertaselle papalle jo etukäteen

kahvikirahvi
Onnea tulevalle vaarille! Kumpiko jälkeläisestä on alkanu lisääntymään?

OHO.....onnea tulevalle vaarille:kiss:

No kiitos, mutta saas nähdä, millasen paineen se aiheuttaa tolle nuorelle parille. Enhän minäkään ollut kun 20, kun esikoinen syntyi, mutta sentäs kaksi vuotta vanhempi.
Ja mun kuuluu kohta käyttää tekareita niin kun vaarit yleensä ja en edes neljääkymppiä ehtiny täyttää :LOL:
Ja harmaantua ja pukeutua samettihousuihin ja slipoveriin.

Onnea vaarille! Kyä ne nuoret pärjää, kun on pakko ottaa vastuuta

Ja harmaantua ja pukeutua samettihousuihin ja slipoveriin.

Onnea vaarille! Kyä ne nuoret pärjää, kun on pakko ottaa vastuuta

Täytyykin mennä samettihousukaupoille, en olisi muistanutkaan! Ja eikös vaarin pidä olla semmonen rahassa kylpevä, golffia pelaava, iltaisin lasin viiniä juova harmaahapsi? Mä juon mielummin viinaa kun viiniä, poltan tupakkaa, oon persaukinen enkä osaa pelata golffia. :LOL: täytyy varmaan tehdä elämänmuutos totaalisesti.

Ja kiitos! Toivon minäkin, että kasvavat vastuullisiksi, kun on myös se kolmas, pieni ihminen, josta pitää vastata. Toki autan, minkä voin, mutta aina se todellinen vastuu on niillä vanhemmilla.

• Tykkää
Reactions: famipala ja Bitch
No jos on ehkäisy pettänyt/unohtunut niin sitä kautta :xmas:

Siittiöt ne on pojallakin :D

Juu, taisi olla lukion biologia mulla 6, mutta tän verran tiedän. :D
Ensimmäinen reaktioni taisi olla: "Etkö sää saatana osaa käyttää kortsua?" No pyytelin tuota kyllä anteeksi jahka totuin ajatukseen.

Ja toivotaan että kaikki menee raskaudessa hyvin :)

Ja jatkossakin :)

Toivotaan, eiköhän! :)

• Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Täytyykin mennä samettihousukaupoille, en olisi muistanutkaan! Ja eikös vaarin pidä olla semmonen rahassa kylpevä, golffia pelaava, iltaisin lasin viiniä juova harmaahapsi? Mä juon mielummin viinaa kun viiniä, poltan tupakkaa, oon persaukinen enkä osaa pelata golffia. :LOL: täytyy varmaan tehdä elämänmuutos totaalisesti.

Ja kiitos! Toivon minäkin, että kasvavat vastuullisiksi, kun on myös se kolmas, pieni ihminen, josta pitää vastata. Toki autan, minkä voin, mutta aina se todellinen vastuu on niillä vanhemmilla.
Eikun vaari on semmonen jolla on mukavasti kutittava parransänki jonka tuntee kun istuu sen sylissä kuuntelemassa satuja. Vaarin kanssa istutaan pahvilaatikossa ja leikitään että se on ralliauto. Käydään metsäretkellä kiipeilemäsä kallioilla, ja rakennetaan majoja.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä