Gallup: Minkä ikäisenä rupsahditte?

• Viestiketjun aloittaja Pessimisti
  • Ensimmäinen viesti
ja mieltä
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30201515:
VÄÄRIN ( ollan eri mieltä HUOM! :D )

Naisesta tekee epäseksikkään estot. Pelko tai muut negatiiviset tunteet.

Väitän että seksikkyys, on energiaa ensin ja kaikkea muuta sen jälkeen.

Esimerkki miehestä: epävarma mies, huono ryhti, hintelä, hygienia, asenne ja tyyli lähestyä, vaikuttavat seksikkyyteen. Seksikkyys voi olla myös peliä.

Itse koen olevani seksikäs siksi, että osaan pelata kehonkielellä, en ole nuori kauris, mutta olen lämminverinen nainen, tulta ja tappuraa, kesy ja hillitty. Teen mitä haluan ja kuuntelen mitä halutaan. Osaan olla ujo, mutta voin ottaa myös mitä haluan.

Olen vapaa valitsemaan.

kun itse valitsen, voin valita antautumisen.

Seksikkyys ei ole vain keho, se on mieli.
aina :) tahdonlujuutta. Voimaa lisäävää ja sekin tuo lisää potkua hengenvoimaa.

m1es
[QUOTE="Ella";30200608]Entä missä vaiheessa loppuu miehen haluttavuus ja miksi? Kysyn sinulta mielipidettä, kun sinulla tuntuu olevan näpsäkkä vastaus näihin asioihin. :)[/QUOTE]

Aivan kuten miehen hedelmällisyys, vähenee myös miehen haluttavuus selvästi hitaammin. Hieman ahavoitunutta ja harmaantuvaa miestä ei pidetä rupsahtaneena vaan "kokeneena ja charmanttina", kunhan ei ole pahasti ylipainoinen tai alkohoholiongelmainen. Osaan naisista vaikuttavat myös huomattavasti taloudellisesta menestyksestä ja vallasta kertovat tekijät, ja tätä kompensaatiota ikääntyvällä miehellä on usein nuoria enemmän. Rahamiestä tai proffaa ei häiritse, että nuoret naiset ovat kiinnostuneita hänestä lompakon/aseman takia - kunhan saa timmiä pesää.

Toki sitten eläkkeellä mieskin tippuu eläkeläissarjaan...

Aivan kuten miehen hedelmällisyys, vähenee myös miehen haluttavuus selvästi hitaammin. Hieman ahavoitunutta ja harmaantuvaa miestä ei pidetä rupsahtaneena vaan "kokeneena ja charmanttina", kunhan ei ole pahasti ylipainoinen tai alkohoholiongelmainen. Osaan naisista vaikuttavat myös huomattavasti taloudellisesta menestyksestä ja vallasta kertovat tekijät, ja tätä kompensaatiota ikääntyvällä miehellä on usein nuoria enemmän. Rahamiestä tai proffaa ei häiritse, että nuoret naiset ovat kiinnostuneita hänestä lompakon/aseman takia - kunhan saa timmiä pesää.

Jaa. Mun mielestä noita proffia viehättää enemmän ikäisensä fiksut naiset, kun nuoret ja timmit bimbot.
No kullakin on vapaus valita mitä haluaa.

Kysymys: Luuletko ettei nainen joka pitää itsestään huolta, olisi timmi?
Ja kyllä tarkoitan ihan kaikella lailla.

Lantiopohjalihaksia voi harjoittaa koko elämänsä.
Nainen joka huolehtii itsestään omaehtoisesti, eli tyydyttää omat ratioonaaliset ja emotionaaliset tarpeet on yhtä charmantti kuin mies.

Usein naiset siirtävät omat tarpeensa syrjään, perheen vuoksi. Naisilla tuppaa olemaan "oravanpyörä" elämässään sinne keski-ikään saakka.

tjaah
Tissit rupsahti ensimmäisen imetyksen jälkeen 25-vuotiaana, mutta kasvoivat taas toisen lapsen raskaudessa valtaviksi, ja kroppani taisi ollakin aika parhaimmillaan toisen lapsen imetysvuotena, kun olin hoikka kuin paju ja valtavat rinnat (jos nyt sellaisesta tykkää).

Valokuvista ja vanhoista videoista olen ollut katsovinani että kauneimmillani olin siinä 30 - 35-vuotiaana eli 90-luvun alussa. (Lapsuuden kaitafilmejä ei lasketa, koska se tyttönen oli kyllä aika söpöli verrattuna mihinkään myöhempään...)

Miehet eivät ole vieläkään lopettaneet aloitteita, peräänkatsomista, ehdotuksia ja jutun vääntämistä, keski-ikä seurantarjoajien väessä on kylläkin noussut merkittävästi. Mutta niinhän tuo ikävä kyllä onkin, että 6-kymppinen mies voi omasta mielestään ilmeisesti ehdotella tapaamisia, ajeluja ja vielä likeisempääkin kanssakäymistä yhtä hyvin 13-vuotiaalle tytölle kuin 52-vuotiaalle naiselle, kun taas kaksikymppiset miehet harvemmin ehdottelevat seuraa itseään yli kaksi kertaa vanhemmille naisille.

Yhteistyössä