Häpeätkös!Juu, kyl. En kyllä oo vielä keksiny miten tsadilaista huijaisin
Häpeätkös!Juu, kyl. En kyllä oo vielä keksiny miten tsadilaista huijaisin
Tommosilta onneks oon säästynyt. Laitoinko muuten niitä printscreenkuvia sulle joskus facessa?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30201161:Joo ja sitte tulee jotain ihme kyrvän kuvia sun muita.. Ei mua kiinnosta kenenkään kyrvän kuvat..
onko muuten tietoa että voiko yyveen ikäänkuin imaista takaisin?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30201161:Joo ja sitte tulee jotain ihme kyrvän kuvia sun muita.. Ei mua kiinnosta kenenkään kyrvän kuvat..
Millä mä nyt ketään huijaan :ONo hyi teitä kirahvi ja atm...
Ootte tommosia vanhuksien huijaajia!
:xmas:
En koskaan :saint:Häpeätkös!
Naiset on taitavii sillai.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30201177:Millä mä nyt ketään huijaan :O
Eet oo laittanu...Tommosilta onneks oon säästynyt. Laitoinko muuten niitä printscreenkuvia sulle joskus facessa?
Voi höpsö, kyllä sulta kelpaa kaikki kuvat :kiss:onko muuten tietoa että voiko yyveen ikäänkuin imaista takaisin?
Ai millai? :ONaiset on taitavii sillai.
Kaikin tavoin.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30201200:Ai millai? :O
on prkl nuo ameriikalaiset villikkoja kun harrastavat itsesaastutuksen syntiää
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30201200:Ai millai? :O
Eeeeeen ymmärrä yhtään....Kaikin tavoin.
Ja mitä tääkin nyt on tarkottavinaan.. :stick:
Onko nuorempien miesten huijailu siis ookooNo hyi teitä kirahvi ja atm...
Ootte tommosia vanhuksien huijaajia!
:xmas:
On, olenhan itse vanhus.Onko nuorempien miesten huijailu siis ookoo
Tarkoitin siis, että itseä nuorempien. Mun iässähän ne ei tosin oo sittenkään automaattisesti mtn eilisen kanalinnun poikasiaOn, olenhan itse vanhus.
Ikä on mielentila, ja minusta tuntuu muinaiselta.Tarkoitin siis, että itseä nuorempien. Mun iässähän ne ei tosin oo sittenkään automaattisesti mtn eilisen kanalinnun poikasia
No sinoot niin nuori ite, että saat ootella 10 vuotta ennenkuin voit alkaa puhumaan puumailustaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30201264:Eihän oo Puuma, jos se toinen on täyttäny jo 20?
Huh. Mää jo pelästyin.No sinoot niin nuori ite, että saat ootella 10 vuotta ennenkuin voit alkaa puhumaan puumailusta
mää niin arvasin että naisen ei on kummiski loppupeleissä ehkäAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30201264:Eihän oo Puuma, jos se toinen on täyttäny jo 20?
Sehän oli 38 Tai niinhän siinä tekstissä tais lukea.mää niin arvasin että naisen ei on kummiski loppupeleissä ehkä
(viittaan konstuun)