etpä itekkään anna mulleetkö muka mulle anna:O
etpä itekkään anna mulleetkö muka mulle anna:O
Lupasi tosiaan! Taisi ihan vannoa!Ruutis lupas pyllykuvan
Sun vuoro kun olet ollut niin pitkään poisTästä tulee muumiketju? :x eikö joku vois linkittää tissejä mielummin
Jes!Ruutis lupas pyllykuvan
ei oo tullut kuvattua...mut sää olet...etpä itekkään anna mulle
Jos mä laitan sen muumimukin kuvan? Se ei oo ainakaan riippuva säkki, vaan ihan terhakka muki!Sun vuoro kun olet ollut niin pitkään pois
Ihanan realistista toisaalta, säähän voisit olla ainoa perijä :saint:Onko kamala ihminen jos sanoo vanhemmalle miehelle ettei kannata ostaa asuntoa koska mun on helpompi muuttaa sit vuokralta pois ku toinen kuolee vanhuuteen :saint:
Ei käy, ei ne ollenkaan sama asiaJos mä laitan sen muumimukin kuvan? Se ei oo ainakaan riippuva säkki, vaan ihan terhakka muki!
laita ny sitte jos kerran haluutJos mä laitan munkeista kuvan? Ne ei oo ainakaan riippuvat säkit, vaan ihan terhakat munkit!
Ehheheelaita ny sitte jos kerran haluut
sitä saa kerralla 4000 yksikköä per kierros mutta vain jos kulkee lähtöruudun kauttaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30197535:plaah. Koska sitä kärsivällisyyttä jaettas? Voisin olla jonossa ekana.
Eiks periminen vaadi naimisiinmenon? Not gonna happen.Ihanan realistista toisaalta, säähän voisit olla ainoa perijä :saint:
never say never ja ainahan voi tehä testamentinEiks periminen vaadi naimisiinmenon? Not gonna happen.
Älä oo noin negis. Aidosta rakkaudesta ne playmatetkin menee naimisiin Hugh Hefnerin kanssaEiks periminen vaadi naimisiinmenon? Not gonna happen.
Voi viddu maddi ko mää aina oikasen sen lähtöruudun sivusta. Tarvinnee seuraavalla kerralla sitte muistaa kulkea siitä, josko se vaikka helpottas tätä mun tuskaa...sitä saa kerralla 4000 yksikköä per kierros mutta vain jos kulkee lähtöruudun kautta
Playboyn perustajaKuka on hefneri?
Ja en jaksa tätä aviskeskustelua enää.