voisko joku selittää? Mielellään joku muu kuin mies1 kun sen tekstejä en jaksa lukea koskaan pisteeseen asti
En tiä oonko mä väsyny vai johtuuko siitä, että oon kipiänä, mutta nauran tälle kommentille.Harjoituksena voi vaikka etsiä noita virheitä mies1:n teksteistä.
Häppäri harrastaa kanssa tätä.
Ei saakeli!Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30196198:Eli ihan himmelityyppi
Aika kiintoisa kanta sosiologilta. Noinhan kun ei läheskään aina ole epätarkemmissa ilmiöissä.Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;30196151:Niinpä, mutta toisen herran, eli Occamin partaveitsen mukaan se yksinkertaisin selitys on tavallisesti myös paras. Occamin partaveitsi Wikipedia
Mikä on "epätarkka ilmiö"? Huomaathan myös, että yksinkertaisimman selityksen puolesta liputtaa herra Vilhelm Occamilainen, en minä.Aika kiintoisa kanta sosiologilta. Noinhan kun ei läheskään aina ole epätarkemmissa ilmiöissä.
Okei, oletin sinun epäsuorasti olevan hänen leirissään tieteilijänä. My mistakeAlkuperäinen kirjoittaja Isämies;30196219:Mikä on "epätarkka ilmiö"? Huomaathan myös, että yksinkertaisimman selityksen puolesta liputtaa herra Vilhelm Occamilainen, en minä.
se mitään huomaa, se jahnaa vain noita paria omaa teoriaansa ees kahtaalleAlkuperäinen kirjoittaja Isämies;30196219:Mikä on "epätarkka ilmiö"? Huomaathan myös, että yksinkertaisimman selityksen puolesta liputtaa herra Vilhelm Occamilainen, en minä.
Tuu tänne sanoose mitään huomaa, se jahnaa vain noita paria omaa teoriaansa ees kahtaalle
Paha sanoa, kun en ole herran ajatuksiin koskaan tutustunut. Occamin partaveitseen sen sijaan tavataan viitata silloin, kun jonkun selitykset alkavat mennä sen verran hankaliksi ja moneen suuntaan kurkottaviksi, että ne sekoittavat enemmän kuin selittävät.Okei, oletin sinun epäsuorasti olevan hänen leirissään tieteilijänä. My mistake
Jaha, okei.Sosiologiahan kyllä oli 1800-luvulla selkeän oloinen tiede ymmärtääkseni. Nykyisin se lienee lähempänä humanistisia aloja (esim. Bourdieun teoriat).
Se ei ole mikään yllätys. Enkä kiellä itsekään tehneeni argumentaatiovirheitä.Itseasiassa todella moni harrastaa olkiukkoilua täällä.
Kaikkihan niitä on jossain kohti elämää tehnyt.Se ei ole mikään yllätys. Enkä kiellä itsekään tehneeni argumentaatiovirheitä.
komentti mieheltä joka pyörittää alapääjuttui joka päivä.se mitään huomaa, se jahnaa vain noita paria omaa teoriaansa ees kahtaalle
Argumentaatiovirheet leimaavat internetissä käytävää keskustelua. Etenkin ad hominemia ja kaivon myrkyttämistä käytetään ensimmäiseksi.Kaikkihan niitä on jossain kohti elämää tehnyt.
Tarkoitinkin sitä, että yllättävän monille "keskustelijoille" se on ainoa tapa kohdata eriävä mielipide.