Mies tuli kotiin baarista sormus taskussa.

  • Viestiketjun aloittaja Mitä pitäisi ajatella?
  • Ensimmäinen viesti
"mie"
Jos se mies on kaatunut pyörän kanssa siellä pyörävarastossa ja satuttanut oikean käden sekä vasemman käden etusormen jotenkin niin että sormus on ollut pakko ottaa pois.

Tai sitten on ottanut sormuksen pois jo baarissa, ja jokainen tietää syyn. .

Suuttuisin kyllä itsekin tuollaisesta. Olisi aika vaikea uskoa että on satuttanut just sen sormen ja sormuksen ottanut pois.

Vieläkö se mies nukkuu?
 
aaaapeee
[QUOTE="mie";30187457]Jos se mies on kaatunut pyörän kanssa siellä pyörävarastossa ja satuttanut oikean käden sekä vasemman käden etusormen jotenkin niin että sormus on ollut pakko ottaa pois.

Tai sitten on ottanut sormuksen pois jo baarissa, ja jokainen tietää syyn. .

Suuttuisin kyllä itsekin tuollaisesta. Olisi aika vaikea uskoa että on satuttanut just sen sormen ja sormuksen ottanut pois.

Vieläkö se mies nukkuu?[/QUOTE]

Lähti lintsille.
 
Vaimominäny
Enpä jaksa kahlata koko ketjua, onkohan selitys jo tullut.. Mutta, mun mies ei käytä ollenkaan sormusta..
Ja itse otan aika useinkin baari-illan lopulla kaikki korut pois koska se kaikki alkon kanssa läträily turvottaa sormia ihan tosi paljon ja sitten ahdistaa ne sormukset. Ja jos on yhtään hiki, niin tosiaan kaulakorut ja korviksetkin lähtee, kun on vaan niin tuskaista pitää niitä.
Että ei se nyt aina tarkoita sitä pahinta.
 
"wieras"
Tässä on yksi kunnallinen ja loput on yksityisiä, ne aukee kaikki 07.15 ja menee kiinni viideltä.
Etsin koko ajan työtä joka olisi kohtuullisen matkan päässä niin jos jotenkin saisin nuo järjestettyä. Just alotetiin tossa päiväkodissa niin ei oikein voi muuttaa muualekaa ja alottaa ihan alusta.
Kunnallisen on ainakin järjestettävä hoito myös vuorolaiselle, jos joku sitä palvelua tarvitsee.
 
tuttu
Ainahan kynnysmatoilla on joku selitys miksi ei voi miestään jättää :D Ei oo rahaa, ei oo sitä eikä tätä...
Sitten on turha spekuloida mitään mitä mies tekee, unohdat koko asian kuitenkin.

Jos tää on se pariskunta keneksi nyt luulen, niin miehelläsi on ollut juttua jo pidemmän aikaa toisen naisen kanssa.Ja miehesi on sanonut jättävänsä sinut, siksi varmaan sormuksenkin ottanut pois ;)
 
hmph
Jos tää on se pariskunta keneksi nyt luulen, niin miehelläsi on ollut juttua jo pidemmän aikaa toisen naisen kanssa.Ja miehesi on sanonut jättävänsä sinut, siksi varmaan sormuksenkin ottanut pois ;)
Hahaha! :D Aina on näitä, jotka kuvittelevat tuntevansa ap:n tapauksen henkilökohtaisesti. :D Maailmassa on paljon enemmän ihmisiä, mitä sinun pikku piireissäsi, joten on aika mahdotonta, että kyseessä olisi juuri sinun tuntema pariskunta. :D
 
aaaapeee
Ainahan kynnysmatoilla on joku selitys miksi ei voi miestään jättää :D Ei oo rahaa, ei oo sitä eikä tätä...
Sitten on turha spekuloida mitään mitä mies tekee, unohdat koko asian kuitenkin.

Jos tää on se pariskunta keneksi nyt luulen, niin miehelläsi on ollut juttua jo pidemmän aikaa toisen naisen kanssa.Ja miehesi on sanonut jättävänsä sinut, siksi varmaan sormuksenkin ottanut pois ;)
Kuka se huora on?
 
tyypistä se kiinni on
Kaipa tuo on ihan tyypistä kiinni, tarkoittaako sormuksen pois otto jotakin vai ei. Meillä mies ei voi käyttää työn takia sormusta, nuorena kun menimme kihloihin asia oli minulle iso juttu. Oli pettämistäkin taustalla. Niin sitä rämmittiin suossa varmaan 3 vuotta. Jossain kohtaa se ukkokin kasvoi aikuiseksi. Nykyään minulle on ihan sama käyttääkö se sormusta vai ei (olemme jo naimisissa ja oltu yhdessä pieni ikuisuus n. 15v, lapsiakin on). Se voi pettää on se sormus sormessa tai ei tai voi olla pettämättä. Ei se siitä kiinni ole. Mulla on nykyään se asenne, että mä en voi toista väksin pitää jos sen ei ole hyvä olla mun kanssa, niin se lähtee menemään. Liikaa mustasukkaisuus varmaan vaan työntää toista pois. Toisaalta joskus on ihan kiva huomata, että toinen on vähän mustasukkainen...

Jos sinun itsesi ei ole hyvä olla liitossa, niin sitten kannattaa miettiä mitä asialle voi tehdä. Lapset on tottakai iso asia, mikä vaikuttaa eropäätöksiin. Kuitenkin sen lapsen on paha olla jos tappelette paljon, silloin ero saattaa olla kuitenkin parempi vaihtoehto. Itse olen ollut alakoululainen, kun vanhempani ovat eronneet. Meille se oli hyvä juttu, nyt molemmilla on itselleen paljon paremmat puolisot.

Yleensä ne vaistot kertoo, mitä on tapahtunut. Mä ainakin tiesin molemmilla kerroilla, mä vaan tiesin. Käytös sen kertoi, että kaikki ei ole kunnossa. Tämä siis tapahtui suhteemme alkuaikoina tuon ensimmäisen kolmen vuoden aikana kahdesti. Sen yli pääseminen vaati työtä, aikaa, tahtoa, toisen muuttumista. En mä itsekään tajua miksi siihen jäin. Nyt olen tyytyväinen, että jäin. Muuttunut ja kasvanut mies. Parempaa isää lapsilleni tuskin olisin voinut saada.
 
se sormuksen pois ottaja
Oletko miettinyt että saattoiko sormuskin kaatumisen yhteydessä takertua johonkin ja repästä ikävästi minkä vuoksi riivittiin pois sormesta? Olet puhunut oikeasta kädestä, kävikö pahasti vai oliko alkoholistimiehelläsi näyttely ja säälipisteiden kerääminen käynnissä?
 

Yhteistyössä