Onko Tiiru syntynyt kultalusikka siellä minne aurinko ei paista?

• Viestiketjun aloittaja miten on
  • Ensimmäinen viesti
No korsto on noilla mitoilla, sori nyt vaan. Näkeehänn sen niistä miljoonasta kuvasta millanen ämmä siellä on. Näkyy koko ja näkyy ylimielisyys. ei mitään uutta siis :)
Vai korsto...kaikkea sitä kuulee. :D

Klassinen kaunotar ja etenkin yläkropasta siro nainen. En tosin ymmärrä, miksi ulkonäkö pitää tähän vetää? Kateus tulee mieleen.
Ja niitähän syitä riittää, mistä voisi häntä kadehtia, vaikka itse et muka sellaisia löydä. ;)

Pin harmaana
Juu kiva kun huomioidaan niinkin paljon. Ja koska olen tassa ketjussa saanut niin paljon ihania kommentteja lisaksi, on mieli viela ylempana mita se oli ennen tata. :) kiitos kauniista sanoistanne! Tassa pitka ajomatka ja hyvaa ajanvietetta.

• Tykkää
Reactions: Ciervo ja tytsi-89
sfofsk
Huoh älkää kommentoiko noille pellehaukkujille enää, hei kai tajuatte että jos lauantai-iltana istuu palstalla haukkumassa jotain palstailijaa niin ei voi olla kaikki hyvin?! Ne haukkujat saa vaan kicksejä siitä että saavat edes hitusen huomiota. Älkää huomioiko jolloin he kyllä rauhoittuvat eivätkä heidän mt-ongelmansa pahene.
Pin tietänee itse että on hieno ihminen eikä häntä hetkauta tällaiset aloitukset.

Niin siis on se pitkä... Pitkä ja siro ja gasellimainen.
Ootko sä joku lyhyt tattijalka vai mikä sua harmittaa?
Onko kaikki pitkät siis korstoja vai? Vaikka olisi hoikka? :D Enemmän mä näytän korstolta, näin pulleana pätkänä. :D Tosin mullakin on luonnostaan todella siro rakenne ja se pääsee esiin toivottavasti tämän vuoden aikana kun laihdun ihannepainooni.

Alkuperäinen kirjoittaja no mikäs;30188802:
Mitenkäs sun laihdutus on sujunut? Mikä on paino tällä hetkellä ja mikä on tavoitteena?
Mulla on paristot loppu vaa'asta, joten en pääse punnitsemaan. Tunnen ja tiedän kuitenkin, että esim. tälläkin viikolla olen laihtunut ja on se aika väistämätöntä kun syö näin kevyesti ja terveellisesti. :) Mun ihannepaino olisi alle 60 kiloa, veikkaisin max 55.

no mikäs
Mulla on paristot loppu vaa'asta, joten en pääse punnitsemaan. Tunnen ja tiedän kuitenkin, että esim. tälläkin viikolla olen laihtunut ja on se aika väistämätöntä kun syö näin kevyesti ja terveellisesti. :) Mun ihannepaino olisi alle 60 kiloa, veikkaisin max 55.
No kai sulla joku käsitys on, missä lukemissa paino noin suurin piirtein huitelee? Muistaakseni välillä laihduit jo ihan kivasti...?

"Ihmettelen"
Vai kateellinen? Mistä mä oisin kateellinen tiirulle alias pinille? Siitä ettei kykene omin avuin saamaan lapsia ja keskenmenoistako? siitä että lapsuus on ollut perseestä ainakin mun näkökulmasta joka oon kunnon ydinperheestä?
Siitä että on ilmeisesti iso korsto eikä siro niinkuin minä? Siitä että vaikuttaa lähinnä juurikin ylimieliseltä mulkulta, anteeksi nyt vain? Ei. En ole tod. kateellinen.
Käsitetäänköhän me tuo kultalusikka-sanonta jotenkin ihan eri tavalla? Jos nimittäin olet sitä mieltä, että puheenaiheeksi nostamasi henkilön lapsuus on ollut perseestä ja aikuisiällekin on tietämäsi mukaan mahtunut niin vastoinkäymisiä kuin raskaita menetyksiäkin, on aloituksesi otsikkoon sijoitettu kysymys melkoisen hämmentävä.

Yhteistyössä