The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...jaa...tässä tavasin muutaman sivun takoperin ja huomasin, että aivan - katumusharjotukset ovat jääneet unholaan :snotty:. Katotaanpas mitä irtoo, kun ei ole aikoihin tullut moista ymmärrettyä tehtyä....


*huokaisee syvään...hakee harrasta ilmettä*


Minä syntinen kurja, tavallistakin tavallisempi tasamaan tallaaja ruoja, tunnustan tässä heikkouteni ja kyvyttömyyteni koko The Ketju- seurakunnan läsnä ollessa, kuinka epäviisaasti ja vieraan vallan käännyttämänä viäryydellä olenkaan käyttänyt minulle suotuja vähäisiä ymmärryksen taitojani enkä tässä sokaistuneessa ja pahuuden pauloissa riutuvassa tajunnassani nähnyt, kuinka minua viisasten joukolla, suurella sanomalla, yritettiin johdatella kohti valoa, kohti yhtenäistä auvoisuuden satamaa, missä hersyy sydämellinen ja yltäkylläinen jakamisen ilo, uusien valonkantajien voima ja yhteenkuuluvuuden lämmin kouriintuntuva harrasmielisyys.

Minä, harhaileva ja harhautunut alhaistakin alhaisempi lampaantalja, en ymmärtänyt kutsua vaan kielsin itseltäni Pyhän Ketjumiitingin suomat ilot ja valaistukset, harhauskoisena jäin vaille pudistavia maljoja. Nyt minä huudankin tässä kärvistelyssäni, tuskan tulessa palavassa pöröpehkossani, minä kohotan tassuni kohti avomielisyyden valtakunnan viisaita jäseniä ja anon anteeksiantamusta Pyhiltä Ketjumiittinkiläisiltä. Nöyränä ja anovana olen valmis kääntämään kasvoni valon puoleen, olen valmis poistumaan pimeältä polultani ja pienen mieleni vähäpätöisellä pyynnöllä jätän kohtaloni teidän kourittavaksi, jotta jos joskus hairahtunut sielunpahaiseni saisi toisen tilaisuuden rientää riemurinnoin kohti yhteistä suurta Miittinkitapahtumaa.

Ruoska olkoon rangaistukseni, huomaamattomuus viisailta kohtaloni.

:snotty:
 
Sirahvin kanssa myöhästyttiin vikasta bussist. Mentiin hotelliin. :D
:O...hospoti pomilui sentään teijen kahden kanssa!

Heti reklamaatiota kehiin! Mitä ihmettä ne kuskit siellä oikein suhaavat, ajavat aikatauluttomasti ja vaarantavat kahden ihmisen hengen |O. Joutuvat hädissänsä turvautumaan jonkin ankean hotellin palveluihin :snotty:

Oliko siellä edes laadukasta minibaaria ja valkoiset pyyhkeet :snotty:?
 
ikiuni
:O...hospoti pomilui sentään teijen kahden kanssa!

Heti reklamaatiota kehiin! Mitä ihmettä ne kuskit siellä oikein suhaavat, ajavat aikatauluttomasti ja vaarantavat kahden ihmisen hengen |O. Joutuvat hädissänsä turvautumaan jonkin ankean hotellin palveluihin :snotty:

Oliko siellä edes laadukasta minibaaria ja valkoiset pyyhkeet :snotty:?
Oli oma pullo mukana. Ei siihen aikaan enää paljo alko maistunut. :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä