The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yngh, nyt on tämä persemus nostettava ja lähdettävä suuntaamaan kohti kauppaa :wave:

Koettakaahan selviytyä tästä tuskallisesta aamuinformtioähkystä :hug:...tanakasti vain kohti uusia seikkailuja :D

Muikeeta päivää vaan!
Eihän meillä mitään hätää ole aamusta selviytyä :)
Toista voi olla joillain muilla :whistle:
Joku sentään voi lähteä tanakasti eteenpäin :xmas:

Tuo voi koskea jopa täällä olevia :D
 
Huomenta! Päivää, aamupäivää tai jotain..

Kello on vasta puoli yksitoista ja mein aamutoimet on suoritettu!
yippii! :D

Päätin ottaa nyt hetken terapioivaa palsta aikaa itelleni.
Etten vallan jää hetken polttavimmista puheen aiheista paitsioon :xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ymmärtäisin jos nuo oisi kutsuttu sinne viihdearvon takia mutta niiden KAIKKIEN on ollut tarkoitus esittää musiikkia. Tuksu ja Matti ei osaa laulaa ja Tauskilla on yksi biisi "minä Schwein". Tauski oli kyllä ollut niin päissään ettei tuokaan biisi sitten ollut ihan putkeen mennyt
Ja Neumannistakin vähän väliä kirjoitetaan että hukkaa sanojaan. Kumma juttu :D
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Tää tilanne oli sattunut hämeenlinnalaisilla festareilla, joissa tähtikaartina oli Tauski, Tuksu ja Nykäs-Masa. Selkeesti korkeatasoista suomalaista viihdettä.
Oi jospa oisin saanut olla muukaanaa :LOL:

Kerrankin oli oikein elostelevaiset elomessut ja tähtikaartia olevat esiintyjät,
enkä päässyt edes paikalle :'( :xmas:
Synnytys touhut meni tän once in a lifetime kokemuksen edelle, nyyh.
 
kyllä mä sain unta ja nukuin ihan hyvin siitä huolimatta että tuo DDR:n lahja maailmalle haahuili nurkissa, mutta ketuttaa kun en osaa nukkua aamulla pitkään. Tai no, kun arkisin herää 5.30 niin kai tuo vähän ennen seitsemää on myöhään

Sitten istun kahvimukini kanssa ja palstailen kun ei täällä mitään voi tehdä kun herrapitsi nukkuu
Mitäää mikä mun lahja maailmalle? Mitä mä oon tehnyt |O
 
IhQ
Huomenia vaan lopuillekin mönkijöille :D jotka vasta tähän aikaan uskaltavat/jaksavat/pystyvät konetta lähestymään..:wave:

Tarttis lähteä taikomaan lounasta. Kana ja nuudelit kuulostaa ihan hyvältä.
 
IhQ
Sain muuten ajo-opelta tehtäväks suunnitella reitti ja sit tietty ajaa se, ens to. Reitille tulee väkisinkin maantieajoa, muutama risteys, kaistanvaihtoo, liikenneympyrää...pikkisen iik.
Matkaa tulee vissiin joku vajaa 15km/suunta.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä