The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei helvata tota pentua. Mikä siinä on niin vaikeaa noudattaa simppeliä käskyä? Mä en jaksa vääntää enää yhtään esikoisen kanssa, yhtään mistään. Mä myyn sen ensimmäiselle tyhmälle ostajalle. Nyt riitti.
 
itse
Ei helvata tota pentua. Mikä siinä on niin vaikeaa noudattaa simppeliä käskyä? Mä en jaksa vääntää enää yhtään esikoisen kanssa, yhtään mistään. Mä myyn sen ensimmäiselle tyhmälle ostajalle. Nyt riitti.
kahvi oival tänään jotain tosi kovaa se että lapselle ei puhu tiukalla käskyllä/huutamalla

vaan rauhallisella äänellä palkitse se molemmat lapsi uskoo ja sä et turhaudu. winb to win tilanne ite opin sen jo ennen ku lapsi osas kävel joo leijjaan mut siis kokeilin kun olin yö äreä komensin tiukalla äänellä tiuskailemalla ei mitään muuta ku lisää vassta lauseita rauhallisella ja lempeellä äänellä täällä päin tulee parempi lopputolos ja sillaan tiukasti mut se mun pitäis jo sanoo täällä ääneen. :D
 
Mitenhän mä aina onnistun näissä.... :ashamed:

Olen täällä iltavuorossa ja asiakas tuli hakemaan yhtä varaamaansa tuotetta, joka oli kivasti varaston kaaoksen seassa piilossa...

Tajusin siinä sitten tuotetta kaivaessani, että mähän pyllistelen tän miehen naaman edessä varsin anteliaalla tyylillä. Sitten vielä mun paidan kaulus tarttui ilmeisesti johonkin romuun siinä rytäkässä kiinni, ja kaulus valahti sen verta että paljasti puolet toisesta rintsikasta, ja sekin tuli sitten huomattua vasta kun olin jo kassalla.

Voi vittuu! |O

Onneks oli ees rintsikat päällä.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis ja famipala
Mitenhän mä aina onnistun näissä.... :ashamed:

Olen täällä iltavuorossa ja asiakas tuli hakemaan yhtä varaamaansa tuotetta, joka oli kivasti varaston kaaoksen seassa piilossa...

Tajusin siinä sitten tuotetta kaivaessani, että mähän pyllistelen tän miehen naaman edessä varsin anteliaalla tyylillä. Sitten vielä mun paidan kaulus tarttui ilmeisesti johonkin romuun siinä rytäkässä kiinni, ja kaulus valahti sen verta että paljasti puolet toisesta rintsikasta, ja sekin tuli sitten huomattua vasta kun olin jo kassalla.

Voi vittuu! |O

Onneks oli ees rintsikat päällä.
Laupias sinä ihminen :hug: - olet antanut omistasi vähäsen ja ilahduttanut suuresti toista tasamaan tallaajaa

Autuaaksi olet sinä tekevä. *ja hyvin harrasta ilmettä pukkaa räpsytiräpsyti* :p


:D
 
ikiuni
Mitenhän mä aina onnistun näissä.... :ashamed:

Olen täällä iltavuorossa ja asiakas tuli hakemaan yhtä varaamaansa tuotetta, joka oli kivasti varaston kaaoksen seassa piilossa...

Tajusin siinä sitten tuotetta kaivaessani, että mähän pyllistelen tän miehen naaman edessä varsin anteliaalla tyylillä. Sitten vielä mun paidan kaulus tarttui ilmeisesti johonkin romuun siinä rytäkässä kiinni, ja kaulus valahti sen verta että paljasti puolet toisesta rintsikasta, ja sekin tuli sitten huomattua vasta kun olin jo kassalla.

Voi vittuu! |O

Onneks oli ees rintsikat päällä.
Kiva :D
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Mutta oi, kuulkaas sitä ekaluokkalaisen riemua, kun heti ulko- ovella kajautti heleä-äänisenä:

- Äiti,äiti!!! Nyt se tapahtui!!! Me saatiin läksyjä!!! Ja vielä matikasta!!! Mahtavaa!!!!


:D - mitä tuohon sitten voi sanoa kuin nauraa iloisesti ja kaapata kainaloon :heart:

Säilyis mahdollisimman pitkälle tuollainen into ja tekeminen.

Vanhempi painos kun koulusta kysyttäessä - jos vaikka muustakin - on taantunut tässä luolamiehen tasolle eli vastaukseksi vain urahtelee konsonantteja ja jumppaa silmiään :snotty: :D
 
Teema tänään klo 21

Minun Afrikkani

(Out of Africa/USA 1985) Seitsemän Oscarin klassikko kirjailija Karen Blixenin vaiheista Keniassa missä hän rakastuu englantilaiseen seikkailijaan. O: Sydney Pollack. N: Meryl Streep, Robert Redford. HD

Jos jotakuta kiinnostaa :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä