Oot ajatellu miun pahinta painajaista ?Aijaa, miksihän mie olen kokoajan kuvitellu että teillä olis jo kolme
Oot ajatellu miun pahinta painajaista ?Aijaa, miksihän mie olen kokoajan kuvitellu että teillä olis jo kolme
mitä jos sanon että mulla on sillä perällä käyntiä 4vk päästä?Niijja miekin oon varmaan tääl huomenna ja viikonloppuna...mies lähteekin kaverinsa mökille huomenna. Vaikka en mie olis uskaltanu tulla muutenkaan sinne niin kauas :ashamed:
jos pikkutsadilainen on jossain kupeissa....:xmas:En tykkää rusinoista, pähkinöistä, kaurahiutaleista, enkä banaania lukuunottamatta kuivatuista hedelmistäkään, mut myslissä ne maistuu kaikki yhdessä ihan sikahyvälle. Outoa.
Ei se haittaa. Olis pitänyt kuitenkin tehä jotain kotihommia.Niin on. mut eikai se haittaa kun sun pitää olla huomenna hyvässä vireessä että jaksat
:O Voi perä.mitä jos sanon että mulla on sillä perällä käyntiä 4vk päästä?
Ei aina tarvii, ehtii ne myöhemminkin.Ei se haittaa. Olis pitänyt kuitenkin tehä jotain kotihommia.
kohdun takaseinä on tuolla kuvituksen ihan yläpäässä kohdunsuuta vissiin tarkoitit?vähänkö on nyt mittasuhteet hukassa, jopa meikäläinen pukkis kohdun takaseinästäkin läpi
Mä en oo lomalla tehnyt yhtään mitään. Ja sirahvi tulee tähän sotkuun.Ei aina tarvii, ehtii ne myöhemminkin.
Sit voisin onnitella itteäni oikeasti neitseellisestä raskaudestajos pikkutsadilainen on jossain kupeissa....:xmas:
no tuskin se pitkäkaula nyt sun nurkkia kyylää sillä silmällä. ja lomalla nyt niin tarvii ähkiä kotitöiden parissa,kyllä ne työt sua odottaa siellä myöhemminkin. ja jos nyt häirittee niin ehdithän sä huomenna siistiä enneko pitkäkaula tulee.Mä en oo lomalla tehnyt yhtään mitään. Ja sirahvi tulee tähän sotkuun.
Huomenna pitää jotain tehdä. Kämppä on kuin joidenkin sinkkumiesten kodissa. :snotty:no tuskin se pitkäkaula nyt sun nurkkia kyylää sillä silmällä. ja lomalla nyt niin tarvii ähkiä kotitöiden parissa,kyllä ne työt sua odottaa siellä myöhemminkin. ja jos nyt häirittee niin ehdithän sä huomenna siistiä enneko pitkäkaula tulee.
millasissa sinkkumiesten kodeissa sä oot käynyt:O mun tapaamat on niin pirun siistejä ollu et ihan itteenikin häirinny kun ite kuitenkin tällänen huithapeli. yhen kämpän muistan joka oli kyl ihan sikolätti mut muut ollu kyllä ihan älyttömän siistejä.Huomenna pitää jotain tehdä. Kämppä on kuin joidenkin sinkkumiesten kodissa. :snotty:
Ei ole ihan niin likaista eikä lattioilla ole kamalasti tavaraa.En usko että ikiksen tarttee huolehtia jos on pari kotityötä jääny väliin. Yhessä kyläpaikassa tässä hiljattain ei uskaltanu ottaa kenkiä pois ko meni sisälle, jäi ihan kirjaimellisesti jalat kiinni lattiaan. + Tavarat hujanhajan eikä päässy kävelemään huoneesta toiseen ilmna että veti siksakkia siinä samalla.
Noni, ihan turhaan huolehdit sitten Ei tää mun kotikaan ihan sisustuslehdestä repästy oleEi ole ihan niin likaista eikä lattioilla ole kamalasti tavaraa.
Hieman näyttäisi mittasuhteet olevan pyllylläänvähänkö on nyt mittasuhteet hukassa, jopa meikäläinen pukkis kohdun takaseinästäkin läpi
Mulleki!!!No jos mä yyveen laitan
No sulta ei voi kyllä kieltää mitään :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30182481:Mulleki!!!