joko ampaarit tai ukkonen ,aina joku kiusaa. nyt sen kaukon olis pitänyt olla täällä. se kyl suojeli mua amppareilta vaikka naurokin et oon ihan hysteerinen niiden takia,mua ei kyllä nauruttanu yhtään: /:hug:
Täällä oli viime yönä.Eipä ole tänäkään kesänä kunnon ukkosta paikalle eksynyt.
Nurkilla vaan vähän kolautellut.
Huomioikaa nyt häntä. Kokoajan kaukokaukokauko, minäminäminä, iikiiik, naisellistanaisellista ja sitten marttyyriasenne kun kaikki ei (miespuoliset) ei pyöri hänen ympärillään.joko ampaarit tai ukkonen ,aina joku kiusaa. nyt sen kaukon olis pitänyt olla täällä. se kyl suojeli mua amppareilta vaikka naurokin et oon ihan hysteerinen niiden takia,mua ei kyllä nauruttanu yhtään: /
psst..se on mArttyyri :/kaukokaukokaukokaukokaukokaukoaminäminäminäminäminäminäminäiiikiiikiiikiiik!
totta perkeleessä mä otan merttyriasenteen jos mua ei huomioida.nih.
mitä se sun vakoa kaivaa?!
aha.Alkuperäinen kirjoittaja opit vielä. älä luovuta;30182296:psst..se on mArttyyri :/
tinksu huomattu :kiss:
Jos painut niin otatko yhen pikkuapinan messiin? :kieh:Huoh, voisin painua nukkumaan N-Y-T...nyt.|O
En mie pääse vielä nukkumaan, pitää oottaa nuo omatkin apinat ensin..mut sitten, kai se kolmaskin menee siinä samassaJos painut niin otatko yhen pikkuapinan messiin? :kieh:
Aijaa, miksihän mie olen kokoajan kuvitellu että teillä olis jo kolmeEn mie pääse vielä nukkumaan, pitää oottaa nuo omatkin apinat ensin..mut sitten, kai se kolmaskin menee siinä samassa
(eieieieieiei...ainakaan omaa)
Niin on. mut eikai se haittaa kun sun pitää olla huomenna hyvässä vireessä että jaksatPlaah.. Ollut vetämätön olo koko päivän.