Ei ehkä silloin jos ollaan nuoria. Mulla on tuore suhde mutta se vois jo arkipäiväistyä vaikka heti. Ei asuta yhdessä. Mä en ole enää niin nuori.Alkuperäinen kirjoittaja paplarit päässä;30176486:Ei minustakaan ole huono asia Mutta jos on ihan tuore suhde vielä, niin ei silloin heti kaipaa sitä, että ollaan jo ihan kuin vanha pariskunta. Vuodessa parissa sitä voi jo arkipäiväistyä
Tai ei kestetä tai ymmärretä arkea juuri sen tietyn kumppanin kanssa. Väitän että arki astuu suhteeseen siinä vaiheessa, kun toisen läsnäolo aletaan ottaa itsestäänselvyytenä. Sitten onkin hyvä pötkähtää sohvalle piereskelemään ja katsoa miten perhe-elämä soljuu ympärillä. Samalla kun parisuhteen työjuhta hinkkaa kolmatta kertaa samana päivänä vessanpönttöä puhtaaksiSuurin syy avioeroihin on varmasti tämä, ei kestetä tai ymmärretä elämän olevan arkea.
Onhan se kivaa kun voi piereskellä vapautuneesti. Ei tarvi kärvistellä vatsakivuissa.
Erittäin hyvin sanottu.. Kaipa sitä ihmisen perusluontoon kuuluu valitus, aina pitää jostain naristaAlkuperäinen kirjoittaja arki=elämä;30177028:Kuka ihme jaksaa alkuhuumaa jatkuvaan? Johan siitä kärsii oma henk.kohtainen kasvu, työuran rakentaminen, opiskeluihin keskittyminen, jne. Arki suhteessa vapauttaa voimavarat muihin asioihin!
Miten ihmeessä joku kokee työssäkäynnin pakkopuurtamiseksi, arjen asiat ikäviksi? Olette etuoikeutettuja suomalaisia, teette kohtuullista työpäivää, saatte siitä kohtuullisen palkan jolla voitte viettää vapaa-aikaa ja lomailla. Sairastuttuanne soitatte töihin ja palkka juoksee. Lapsillanne on lukuisia etuoikeuksia, ja olette saaneet jopa valita puolisonne ja lapsenteon osana vapauttanne. Kuka viitsii marista vielä tästä?
Näköjään kun oikeita ongelmia ei ole, tehdään ne tekemällä!
No hyvin yleisiä asioita nämäkin on, mutta toki voidaan julkisessa ympäristössä pitää niitä tabuina, se kun auttaaAlkuperäinen kirjoittaja ystävällinen;30178657:Ap, muistutan sinua taas, että ethän kerro liikaa nykyisenkin poikaystäväsi asioita täällä. Lukijamäärä on moninkertainen siihen nähden, miten paljon sinulle vastataan.
Eihän siinä mitään, jos hän tietää, että hänen asiansa ovat täällä esillä...No hyvin yleisiä asioita nämäkin on, mutta toki voidaan julkisessa ympäristössä pitää niitä tabuina, se kun auttaa
Kyllä minä saan puhua ja hakea vertaistukea netissä kun kenenkään nimellä tai pärställä en tässä kirjoittele. Oman kuvan olen näyttänyt, mutta poikaystävääni ei sen kuvan perusteella löydä eikä näin tavallisista asioista keskustellessa voi häneksi yhdistää. Huolehdi sinä vain omista asioistasi ja voin kertoa, ettei mulle ole mikään ongelma puhua näistäkään jutuista avoimesti. Kaikilla on elämässään omat haasteensa.Alkuperäinen kirjoittaja ystävällinen;30178679:Eihän siinä mitään, jos hän tietää, että hänen asiansa ovat täällä esillä...
On sullakin aika paljon kasvamista jos luulet että kypsyys on sanoista, raskautumisesta tai avioitumisesta kiinni.Mä en ole koskaan käyttänyt sanoja poikkis ja baareilu. 23-vuotiaana mulla oli avomies ja olin raskaana. Ihmettelen kuinka ap:n ikäinen voi olla noin kakara vielä.