A
..aha......
Vieras
Ja hehkuttavat työpaikkojaan yms. Mitäs he sitten tekisivät jos jäisivät työttömiksi?hirteenkö menisivät?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itse olen mukana KaVeRi toiminnassa, vapaaehtoisesti omastahalustani vietän aikaa vanhuksien ja muistisairaiden kanssa. Suosittelen!Tuskinpa olisivat onnellisia jossain vapaaehtoistyössä tai harrastuksissa.
Jota käyt katsomass kerran vuodessa vai harvemminko se oli?Mulle riittää tuo oma muistisairas äitini.
Joten turha mainostaa että olisit tekemisissä hänen kanssaan. "minulle riittää...." miten se voi riittää, jos et näe häntä ikinä, et ole tekimisissä.Ei mulla ole mahdollisuutta niin kaukana käydä useammin.
Mulla ei ole kokemusta työttömyydestä, mutta kun olin pitkään liikuntarajoitteisena saikulla, kävin päivittäin uimahallissa vesijuoksemassa ja kuntouttamassa itseäni, kirjastossa, luin paljon.. Olihan se pitkäveteistä kun ei pystynyt liikkumaan kunnolla ja kaikki kaverit oli päivisin töissä joten ymmärrän kyllä ...aha...ta.
Joku vanhus olisi varmaan onnellinen juttuseurasta, eihän sen tarvitse olla muistisairas tai vaipoissaan makaava vaan tämä maa on täynnä virkeitä toimintakykyisiä yksinäisiä vanhuksia. Onko teidän paikkakunnalla jotain toimintaa esim. työttömille? Voisit tavata ihmisiä ja ystävystyä, saisit ajankulua ja hyötyisit siitä myös itse?
Täytyy hommata se automaattivaihteinen auto niin en ole aina muiden kyytien varassa,silloin kyllä aika kuluisi kun voisi viettää päivät kaupungilla.
Opettele ajamaan manuaalilla, ei se ole vaikeaa!
Ja hehkuttavat työpaikkojaan yms. Mitäs he sitten tekisivät jos jäisivät työttömiksi?hirteenkö menisivät?
Luulen että sinä et opi ajamaan silläkään. Siinäkin kun pitää muistaa polkimien kanssa muutama niksi ja vaihtaa vaihdetta.Olen mä sitä yrittänyt opetella mutta en opi vaan vaihdettava vaihtamaan. Miljoona kertaa helpompaa on ajaa automaattivaihteisella.