Millon katotaan? :xmas:make me
Millon katotaan? :xmas:make me
:stick: mahoton nainen!Millon katotaan? :xmas:
:kiss: :hug: öitäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30176776:Nyt mie hilaan perseidini petiin. Öitä pörröt :kiss:.
Tossahan se syy siihen, että mun oikeen silmän piilari on huonosti paikoillaan :xmas::stick: mahoton nainen!
joo mä aattelinkinAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30176859:En kestä!! Mä oon ihan heikkona teddypoikiin, rockabillyyn ja psychobillykin menee. Mä joskus pyörin niissä porukoissa, kellohameet :heart: Nii ja spittarit ja bootsit ei oo sama asia!! Spittarit on varrettomat teräväkärkiset, bootseissa on aina varsi.
vähä tylsää tääl töis..
kepsis, en pysty vastaa yv:hin, ku ei luuri anna kirjoittaa....
mut niin sen tarkotus vähä olikin ja kiitos...
Vai spittarit ja fiftarit. No kellohametta en ainaskaan haluu, mites nää piirit suhtautuu crossdressingiin :xmas:
Kuudes kerros, pilvetön taivas. Pari isoa valoilmiötä näky mun partsille, en vaan tiiiä mitä ne oli. Mut hienolta näytti!Ei ne edes näy kun on pilvistä ja täysikuu.
Mitä mies räkätät, mää niin kerkesin jo visioida itteni mummonpotkutossut jalassa ja tukka vookulla :stick: :stick:
hahahahMitä mies räkätät, mää niin kerkesin jo visioida itteni mummonpotkutossut jalassa ja tukka vookulla :stick: :stick:
*liittää visioon kepsukan kellohameessa*hahahah
mä olen oikein edustava hameessa*liittää visioon kepsukan kellohameessa*
Joo ainaki tossa mun valitsemassa :heart:mä olen oikein edustava hameessa
:O:stick: ja krutille samat..miten ette oo kattonu??? Nyt äkkiä korjaamaan se virheno en minä tiedä, en oo kattonu koskaan sitä leffaa, enkä varmaan tule katsomaankaan
Ookko varma ettei se oo Masa kasseineen?huomenta pörröt :flower:
oonko maininnu että en erityisemmin perusta kamarissa pörräävästä kärpäsestä joka laskeutuu 5min välein naamalle kun yritän nuggua
Aika hienot =) Täällä möllöttää pilvessä.
Kyllä se on vaan välillä niin vittumaisenkiero ukko, etten panis mitään sen ohi.oisko tuo niin salakavala että naamijoituu kärpäseksi