joihinkin ei varmaan ne rauhottavat edes tehoisMeikäläisellä on rauhottavista vain positiivisia kokemuksia, ei niitä kannate pelätä
Sitä paitsi kuola poskella sitä oltais muutenkin, niin sama kai se on kuolailla rauhallisilla mielillä.
joihinkin ei varmaan ne rauhottavat edes tehoisMeikäläisellä on rauhottavista vain positiivisia kokemuksia, ei niitä kannate pelätä
Sitä paitsi kuola poskella sitä oltais muutenkin, niin sama kai se on kuolailla rauhallisilla mielillä.
Ai niin ko siehän olit se tuhma tyttö. Tinkulle tupla-annos!joihinkin ei varmaan ne rauhottavat edes tehois
hyvä. elämäni ensimmäinen podium-paikka häämöttää jo.entinen ketjulainen "anonyymi" on lupautunu jo ajanottajaksi ja tuomariksi
mut saa kyllä aika helposti rauhalliseksi pillullajoihinkin ei varmaan ne rauhottavat edes tehois
mää tarkotin ruutistaAi niin ko siehän olit se tuhma tyttö. Tinkulle tupla-annos!
siellähän sitä:xmas:mut saa kyllä aika helposti rauhalliseksi pillulla
mää tarkotin ruutista
sitte ollaan pulassa:snotty:Mun tarttee vissiin alkaa lukemaan itteäni hoitsuksi, tajusin just että eihän mulla oo saumoja päästä teidän kaa samaan aikaan vanhainkotiin.
t. kersa
"Jaaaaaa sitten reipas pyllistys"sitte ollaan pulassa:snotty:
no tosi kuin vesisinä senkin :stick:
pannaan kerralla uusiksi käsite lähihoitajaMun tarttee vissiin alkaa lukemaan itteäni hoitsuksi, tajusin just että eihän mulla oo saumoja päästä teidän kaa samaan aikaan vanhainkotiin.
t. kersa
sulle tulee ikävä näitä aikoja puolikkaan kanssa kun vaihtelet meidän vaippoja."Jaaaaaa sitten reipas pyllistys"
no en oo ollu siellä päinkään ja nuo oli jo silleen kun saavuin paikalleno tosi kuin vesi
And again:pannaan kerralla uusiksi käsite lähihoitaja
ei kannata pyytää,tiedä mitä namansa eestä vielä löytää:O"Jaaaaaa sitten reipas pyllistys"
koskaan en ole ollu vääryyttä vastaan *pyllistää*And again:
jaaaa sitten reipas pyllistys
aina oot sielläpäin. kyllä se tiijetään.no en oo ollu siellä päinkään ja nuo oli jo silleen kun saavuin paikalle
joo, tommoset pyynnöt menee kyllä vahvasti omalla vastuullaei kannata pyytää,tiedä mitä namansa eestä vielä löytää:O
sumpinpihistystä eli kahvinkeittoa suuntaillaanIltaa! Mikäs meininki täällä?
Aaa, liikeniskö siitä myös Dee Deen kuppiin?sumpinpihistystä eli kahvinkeittoa suuntaillaan