:hug:Kaoottinen päivä, yritän revetä moneen suuntaan ja joka asia tulee hoidettua vähän sinnepäin. Muutama änkyrä hymiö nyt tähän väliin. Koko viikko näyttää yhtä pahalta.
Kyllä se siitä. MIkä ei tapa se vituttaa.Kaoottinen päivä, yritän revetä moneen suuntaan ja joka asia tulee hoidettua vähän sinnepäin. Muutama änkyrä hymiö nyt tähän väliin. Koko viikko näyttää yhtä pahalta.
Erittäin totta.Kyllä se siitä. MIkä ei tapa se vituttaa.
se on sulle ihan oikein.Just sain hommat valmiiksi, kävin suihkussa ja mies istutti mut sohvalle ja toi vielä kahvikupin käteen ja käski relata. Tässä mä sit relaan.
meeppä tiiäErittäin totta.
Mutta kun mä en polta. Aloitanko?meeppä tiiä
aina joskus (tosin harvoin) tulee semmosia pieniä ilon pilkahduksia
sillon pitää istahtaa kannonnokkaan ja polttaa persetupakki, kyllä se siitä pian ohi menee
Pessimisti ei kuulemma pety. Itse olen sitä mieltä, että pessimisti pettyy vähemmänSenkin pessimistit :stick:
voiphan sitä horsmaakin imuutella ihan muodon vuoksi.Mutta kun mä en polta. Aloitanko?
:-xvoiphan sitä horsmaakin imuutella ihan muodon vuoksi.
en puhunut maitohorsmasta.
Vai että semmosta peliä |Ovoiphan sitä horsmaakin imuutella ihan muodon vuoksi.
jos ei polta niin voi tempasta kupin kahvia tai teetäMutta kun mä en polta. Aloitanko?
Mitä vikaa iltatähdessä?muistelinkin että jotenkin noin
meinaan sitä että teit kersat nuorena etkä sortunut iltatähteen niinkö eräät
motonetMikähän olis hyvä paikka ostaa starttimoottoria autoon, semmonen mistä sais sitten kerralla oikeanlaisen.
ei muutako se että oot just jäämässä eläkkeelle kun kuopus on täysikänenMitä vikaa iltatähdessä?