Niin menee .Mulla on nyt ihan hullu nauruhepuli, koskahan noi harmaat lakkaa nokkimasta tätä ketjua. Täähän menee aina kahta kauheemmin levottomaksi ja härskimmäksi ko ne alkaa angstailemaan meidän jutuista
Niin menee .Mulla on nyt ihan hullu nauruhepuli, koskahan noi harmaat lakkaa nokkimasta tätä ketjua. Täähän menee aina kahta kauheemmin levottomaksi ja härskimmäksi ko ne alkaa angstailemaan meidän jutuista
kyllä se mulle kertooet sitte sirahvi kerro kellekkään :stick:
Ei koskaan veikkaisinMulla on nyt ihan hullu nauruhepuli, koskahan noi harmaat lakkaa nokkimasta tätä ketjua. Täähän menee aina kahta kauheemmin levottomaksi ja härskimmäksi ko ne alkaa angstailemaan meidän jutuista
miks ei?et sitte sirahvi kerro kellekkään :stick:
Vaikka siks että ruutis on naimisissa.miks ei?
niimpäs muuten tosiaan oonVaikka siks että ruutis on naimisissa.
Mä panisin t-paidan ja keposet pitkälahkeiset housut, ja ehkä varuks ottaisin pitkähihasen matkaan.hei nyt äkkiä,millaset vaatteet tälläsellä vilposella ja sateisella päälle kun menee kävelylle?
ohuen ohut softshellhei nyt äkkiä,millaset vaatteet tälläsellä vilposella ja sateisella päälle kun menee kävelylle?
niukat ja tiukat?hei nyt äkkiä,millaset vaatteet tälläsellä vilposella ja sateisella päälle kun menee kävelylle?
Joillekin se ei ole este vaan hidasteniimpäs muuten tosiaan oon
ja ei hitto, mullahan on lapsosiakin
Ooops.niimpäs muuten tosiaan oon
ja ei hitto, mullahan on lapsosiakin
Joko tunti meniniukat ja tiukat?
ei saa näkyä muhkuratniukat ja tiukat?
Ja kaikkia se ei edes hidasta :saint:Joillekin se ei ole este vaan hidaste
jotain tällästä kai sitten,pitää olla ihmisen näkönen eikä saa tulla hikiMä panisin t-paidan ja keposet pitkälahkeiset housut, ja ehkä varuks ottaisin pitkähihasen matkaan.
Miten niin ei saa tulla hiki, paino oli sanalla "panisin."jotain tällästä kai sitten,pitää olla ihmisen näkönen eikä saa tulla hiki
se on palstatunti. hiukan lyhempi verrattuna normiaikaan.Joko tunti meni
Ihan miten vaan. Ei ole pakko.Vaikka siks että ruutis on naimisissa.
Juu on huomattu sekin :kieh:Ja kaikkia se ei edes hidasta :saint: