Mummo aina sanoi ettei kahvia saa mustana juua, ku menee tukka mustaksi!Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30170991:Hei, huomenta. :wave: Mä hörpin aamukahvetta, ihan mustana ilman mitään lisiä Kohta puoliin pitää lähtee hakemaan lapsosia ja sitte mennään leffaan kattoon lentsikat 2
Mites se nyt tolleenHyi sinua.
Meikällä taitaa olla lievä kofeiiniaddiktio. Iskäki kyseli eilen ko olin lähössä että onko vielä kahvia vai onko kirahvi juonu kaikkiAi kamala. Mä juon 1-3 mukillista päivässä. Se vaihtelee.
Hetki pieni, tarttee vähän aikaa sen kehittämiseen
No viittisikkö keittää ramonalle vaahtokaffetta? :räpyttelee silmiä kauniisti:
Joo, mäki kyllä oon joskus pienempänä kuullu, että kahvista tulee musta tukkaMummo aina sanoi ettei kahvia saa mustana juua, ku menee tukka mustaksi!
Maitoa, ei sokeriaMummo aina sanoi ettei kahvia saa mustana juua, ku menee tukka mustaksi!
Miekii ootan kuppi käjessä.Hetki pieni, tarttee vähän aikaa sen kehittämiseen
En uskalla naarasotusten aivoituksia edes ajatella.Mites se nyt tolleen
Hetki pieni, tarttee vähän aikaa sen kehittämiseen
kuukuppiMiekii ootan kuppi käjessä.
Aina :saint: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30171041:Jaahas. Mä lähden hakemaan minejä hoidosta ja eskarista. Koittakaahan käyttäytyä täällä.. :wave: :kiss:
Mä laitoin vain keksikuvan :OEn uskalla naarasotusten aivoituksia edes ajatella.
Voisin kiihtyä, mikä ei tekis verenpaineelleni laisinkaan hyvää.
Ai hitto. En tarvi sellasia.kuukuppi
:hug: kyllä se siitä... eikös juttelemisen pitäisi jonkin verran helpottaa oli asia mikä hyvänsäSen verran on olo helpottanu ettei ihan koko aikaa ahista. Välillä tulee vaan semmonen olo ettei henkikään oikeen kule ja meinaa tulla itku. Ja mies. On kans vielä ongelma,seuraus tästä kaikesta muusta, joka on ihan kokonaan miun vikaa mutta en tiiä mitä sille voi tehdä.
no miehen voi aina haukkua napsia, jos ei muuten niin kaiken varaltaSen verran on olo helpottanu ettei ihan koko aikaa ahista. Välillä tulee vaan semmonen olo ettei henkikään oikeen kule ja meinaa tulla itku. Ja mies. On kans vielä ongelma,seuraus tästä kaikesta muusta, joka on ihan kokonaan miun vikaa mutta en tiiä mitä sille voi tehdä.
KiittiOttakaa kaffet.
Mä tarjoan.
Tai sanonu tai jättäny sanomati.no miehen voi aina haukkua napsia, jos ei muuten niin kaiken varalta
on se jotain kumminkin tehny/jättäny tekemäti