..aha......
Ei miltään,haukkuu täällä muutkin toisiaan.Miltä se tuntuu kun haukkuu täällä muita?
Ei miltään,haukkuu täällä muutkin toisiaan.Miltä se tuntuu kun haukkuu täällä muita?
Hyvin on laskut saatu maksettua.Se tekeekin tosi hankalaa saada nuo rahat riittämään koko perhee laskuihin!
Yleensä näitä verojuttuja ei osaa vastata ne, joilla ei oikeasti ole tuollaisia tuloja perheessä.
Ainakin ap on kirjoittanut lucifer- nimimerkillä.luettelisitko entiset mustat nimimerkkisi?
Oliskin yllättävää että myöntäisit tämän. Ethän myönnä mitään ja valehtelet joka asiasta.En tosiaankaan ole.
Mä olen palstaillut 2009 tammikuusta alkaen eikä mulla ole ollut yhtään mustaa nimimerkkiä täällä koskaan eikä tule olemaankaan.Oliskin yllättävää että myöntäisit tämän. Ethän myönnä mitään ja valehtelet joka asiasta.
Sinulla ollut. Mutta ei kannata todellakaan tunnustaa. Menee nämä surkeat valheet ja syöpätarinat turhaan. Miten aivokasvain voi?Mä olen palstaillut 2009 tammikuusta alkaen eikä mulla ole ollut yhtään mustaa nimimerkkiä täällä koskaan eikä tule olemaankaan.
Ei ole ollut en edes osaa tänne rekisteröityä mulle ei kaikki jutut ole niin helppoja kuin teille muille.Sinulla ollut. Mutta ei kannata todellakaan tunnustaa. Menee nämä surkeat valheet ja syöpätarinat turhaan. Miten aivokasvain voi?
Eli haukut muita sen vuoksi kun muutkin haukkuu?Ei miltään,haukkuu täällä muutkin toisiaan.
Sulla on tähän rekisteröitymisasiaan ainakin kolme eri versiota: 1) en osaa 2) en halua 3) ies ei anna. kannattaa valita yksi ja pysyä siinä.Ei ole ollut en edes osaa tänne rekisteröityä mulle ei kaikki jutut ole niin helppoja kuin teille muille.
Suosittelen katsomaan. On se Jimmy ennenkin tehnyt hyviä ohjelmiaEn ole katsonut tuota ohjelmaa.
Ei ole tullut vielä päätöstä.Mitä se Valvira päätti siinä sun kanteluasiassa?
mistä asiasta olet kannellut?Ei ole tullut vielä päätöstä.
Hah, hah! Ja sinä et?Tuosta lymfooma jutusta kun yleislääkäri puhui kaikkea paskaa.
Puhuin sen mitä se lääkäri sanoi.Hah, hah! Ja sinä et?