N
Naurua!
Vieras
Puhuin sen mitä se lääkäri sanoi.
Katokko ei ne yleislääkärit tuollaisia diagnooseja tee, kuuluu erikoissairaanhoitoon. Ja sitä diagnoosia ei tehdä millään verikokeella vaan biopsialla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Puhuin sen mitä se lääkäri sanoi.
Katokko ei ne yleislääkärit tuollaisia diagnooseja tee, kuuluu erikoissairaanhoitoon. Ja sitä diagnoosia ei tehdä millään verikokeella vaan biopsialla.
Saan hoitoa yhteen toiseen sairauteen ja ei psoriasis ole niin merkittävä että olisin siitä jaksanut mainita.
Niin että hiukset o n lähteneet psorisiksen takia, mutta se ei ole niin merkittävä että viitsisit mainita? Toisin kuin esim. koulufobia.
^Mutta psoriasis ei silti aiemin ole ollut sun sairauslistassa...
En mä ala karppaamaan tai laihduttamaan ja kotimaista viljaa en käytä koska olen vuosia ollut keliaakikko.
Epiteelisolut muodostavat puolustuslinjan syöpää vastaan?
No sehän oli otsikko... Mut jatkuu:
"Emme kuitenkaan ole oikein tienneet missä järjestyksessä asiat tapahtuvat: käynnistääkö syöpägeeni solukasvun, jonka seurauksena epiteelirakenne rikkoutuu, vai tarjoaako ensiksi tapahtuva epiteelikudoksen rakenteen rikkoutuminen syöpägeenille otolliset olosuhteet villin solukasvun käynnistämiseen", Klefström selittää.
Hänen ryhmänsä tuore tutkimus tukee ajatusta, että kudoksen rakenteen rikkoutuminen tapahtuu ensin, sillä tiiviin ja järjestäytyneen epiteelirakenteen muodostus kykeni täysin estämään syöpägeeni c-Myc:n kyvyn aiheuttaa pahanlaatuista solukasvua."
Mä en ota mitään hoitoja enhän mä edes halua elää sillä lailla voi tehdä kaikkia noita.
Sä olet siis sairaalloisen ylipainoinen, toinen jalka toista lyhyempi ja vielä kalju kulkien rollaattorilla?!
Vaatteita ostat kerran vuodessa 100e budjetista osalla?
MIten sun mies edes kehtaa katsoa suhun päin tai poikasi?
Se on sitä suurta rakkautta, joka kestää kaikenm hyväksyy kaiken. Oih, romanttista.Sä olet siis sairaalloisen ylipainoinen, toinen jalka toista lyhyempi ja vielä kalju kulkien rollaattorilla?!
Vaatteita ostat kerran vuodessa 100e budjetista osalla?
MIten sun mies edes kehtaa katsoa suhun päin tai poikasi?
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30171962:Se on sitä suurta rakkautta, joka kestää kaikenm hyväksyy kaiken. Oih, romanttista.
Niin? Väitinkö muuta? Eikö se silloin ole sitä suurta rakkautta?Vapaaehtoisesti on mies minun kanssani.
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30171989:Niin? Väitinkö muuta? Eikö se silloin ole sitä suurta rakkautta?
Sehän on vain hyvä suihinottaessa.Taitaa olla ja unohditte mainita että olen melkein hampaatonkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30172005:Sehän on vain hyvä suihinottaessa.
Jos edestä puuttuu niin mies on varmasti tyytyväinen.On mulla muutama hammas.