The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ikiuni
Ei mistään tai en minä ainakaan. Ja näin yhen miehen joka joskus mulle tuli juttelee ja lähettiin mun luo,sano et on sinkku kunnes tossa ovella sano et on varattu niin siellä se taas vokotteli naisia ja lääppi jotain muijaa ja eikä ollut oma muija. Oman muijan kanssa kulkee päiväsaikaan mutta kun pääsee baariin niin johan on joku muu nainen kierroksessa. Jos mä oisin varattu niin ei mua edes kiinnostais mennä baariin.
Mua kiinnostaa baari varattunakin. Ainoo ero siinä on se että multa on turha haluta mitään. Muuten on kiva istuksia, juoda ja jutella jonkun kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja IhQ
Mua kiinnostaa baari varattunakin. Ainoo ero siinä on se että multa on turha haluta mitään. Muuten on kiva istuksia, juoda ja jutella jonkun kanssa.
En mä sillon kun olin suhteessa niin juurikaan käynyt,pari tyttöjen iltaa pidettiin ja siinä se.Yhessä exän kanssa ei käyty ku ehkä kerran tai kaks.Mielummin sitä naukkasee sit kotona kullan kainalossa.
 
eipä mullakaan ole juurikaan tullut käytyä baarissa sen jälkeen kun tuo esikoinen synty

tykkään tempoa olutta kaverien kans enempi jossain mökillä tms missä porukka pysyy kasassa eikä kukaan lähe juoksentelemaan pitkin poikin hammeenhelemojen perässä
 
eipä mullakaan ole juurikaan tullut käytyä baarissa sen jälkeen kun tuo esikoinen synty

tykkään tempoa olutta kaverien kans enempi jossain mökillä tms missä porukka pysyy kasassa eikä kukaan lähe juoksentelemaan pitkin poikin hammeenhelemojen perässä
Minusta on ihan hiton outoa, että jos kaveriporukalla kokoontuu illanviettoon, niin joku ihmeen pakkomielle on aina jossain kohti lähteä sinne ravintolaan.
 
kahvikirahvi
Kyllä mutta mitä se sitten enää haittaa kun itekin olis varattu:D Ja mun kaverit ei edes kysyis baariin kun ei ne käy.
Väittäisin että sosiaalisten suhteiden laiminlyöminen parisuhteen vuoksi aiheuttaa just ton ettei niitä kavereita sit enää oo pyytelemässä tai lähtemässä minnekään sitten kun sitä seuraa kaipais.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä