The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla ei oo vieläkään nälkä. Saldo -7kg neljässä viikossa. Aamulenkin jälkeen pakotin itteni syömään jugurtin kun rupes jalat tärisemään mutta ei kyllä maistu mikään
 
IhQ
Heih..ihan pylleröstä tämmönen olo.
Toisaalta huolettaa ja jännittää kaikki uus mitä on tulossa ja sit taas oon niin kyllästyny jotenkin siihen että tätäkö tää elämä nyt vaan on. Tässäkö kaikki..: /
Melkoista matalalentoa ollu tää viikonloppu.
 
Huomenta

Tukka kipee,paha olo niin henkisesti kuin fyysisesti, ikinä en enää mene baariin. Ei ole kyllä enää mun paikka. Tuli joku ulkopaikkakuntalainen mies juttelee ja jonku aikaa oltiin jo juteltu kun sen kaveri tuli siihen ja sano että se mies on naimisissa ja lapsia on,no niin tietty miksipä joku kivannäkönen ja mukava oliskaan sinkku.Kysyin sitä sitten siiltä kun se oli kertonu olevansa sinkku niin pitkä hiljaisuus ja sit myönsi.Ja sen jälkeen alko selittelee et saako hän kertoa mikä heillä on tilanne.Ei kiinnostanut kuulla,ilmotin vielä sille ja kaverilleen ett en aio harrastaa seksiä kummankaan kanssa enkä ylipäätään kenenkään kanssa. Sit lähiin menee. Ja näin yhen tutun miehen jonka luo menin kyselee mitä kuuluu niin muutama sana vaihettiin niin sitten se sano et hän ei halua mitenkään loukata mutta et hän ei oo yksin liikenteessä vaan naisensa kanssa..NO NIIN TIETTY! Ollut sinkku jo monta vuotta ja nyt sekin mennyt akkautumaan. Juu,no ei noilla nyt mutta nyt on vaan niin paha olo,hirvee darra ja masentaa. Mutta juu,ei oo musta enää kyllä baareilemaan,masentuu vaan enempi.
 
Viimeksi muokattu:
ikiuni
Huomenta

Tukka kipee,paha olo niin henkisesti kuin fyysisesti, ikinä en enää mene baariin. Ei ole kyllä enää mun paikka. Tuli joku ulkopaikkakuntalainen mies juttelee ja jonku aikaa oltiin jo juteltu kun sen kaveri tuli siihen ja sano että se mies on naimisissa ja lapsia on,no niin tietty miksipä joku kivannäkönen ja mukava oliskaan sinkku.Kysyin sitä sitten siiltä kun se oli kertonu olevansa sinkku niin pitkä hiljaisuus ja sit myönsi.Ja sen jälkeen alko selittelee et saako hän kertoa mikä heillä on tilanne.Ei kiinnostanut kuulla,ilmotin vielä sille ja kaverilleen ett en aio harrastaa seksiä kummankaan kanssa enkä ylipäätään kenenkään kanssa. Sit lähiin menee. Ja näin yhen tutun miehen jonka luo menin kyselee mitä kuuluu niin muutama sana vaihettiin niin sitten se sano et hän ei halua mitenkään loukata mutta et hän ei oo yksin liikenteessä vaan naisensa kanssa..NO NIIN TIETTY! Ollut sinkku jo monta vuotta ja nyt sekin mennyt akkautumaan. Juu,no ei noilla nyt mutta nyt on vaan niin paha olo,hirvee darra ja masentaa. Mutta juu,ei oo musta enää kyllä baareilemaan,masentuu vaan enempi.
:kiss: :hug:

On niitä parempiakin olemassa. Ei ole tullut sulle vielä vastaan.
Kerran yks tyyppi yritti herutella vaikka on parisuhteessa. Menee kuullemma huonosti ja aikoo erota. Just joo..
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
mää oon kans ihmetelly että mistä sinkut erottaa toiset sinkut baareissa mutta en mää kyllä baari-etiketistä ymmärräkkään enempää kuin siat tuulimyllyistä
Ei mistään tai en minä ainakaan. Ja näin yhen miehen joka joskus mulle tuli juttelee ja lähettiin mun luo,sano et on sinkku kunnes tossa ovella sano et on varattu niin siellä se taas vokotteli naisia ja lääppi jotain muijaa ja eikä ollut oma muija. Oman muijan kanssa kulkee päiväsaikaan mutta kun pääsee baariin niin johan on joku muu nainen kierroksessa. Jos mä oisin varattu niin ei mua edes kiinnostais mennä baariin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä