Huomenta muru :kiss: :hug::ashamed: Huomenta!
unet on alkanu meneen taas päin ... noh sitä itseään.
Huomenta muru :kiss: :hug::ashamed: Huomenta!
unet on alkanu meneen taas päin ... noh sitä itseään.
Mun mielestä irlissä toimivaa huumoria, mutta lastenohjelmiin? Ei ummarra. Olen tylsä täti.Kai se piereskelykisan voittaa? Mikään ei ole hauskempaa kuin pieru ja röyhtäys.
:ashamed: huomenta!Huomenta muru :kiss: :hug:
jotakin sisähommia, täällä sataaKahvia lisää. Millekkäis alettais?
Täällä ei ainakaan vielä, mut pilvistä ja vilposta on.jotakin sisähommia, täällä sataa
niimpä, eräiden muiden paikalle saapumista ei noteerata millään lailla vaikka kukkapukettia lykkää heti ensimmäisenä
noh noh, eipäs nyt aleta hölmöjä puhumaan.
saataa hyvinkin olla jotain ahdistusta tai masennustaVoi vittu. Taas tätä yskimistä ja yökkimistä. Mitään en oo ottanu. Voiko tää liittyä ahdistukseen? Tänään on pakko mennä johonki. Eilen oli niin paha olla.
Satuin vain oikeaan aikaan oikeaan paikkaan, naisilla oli hyvä aamu.niimpä, eräiden muiden paikalle saapumista ei noteerata millään lailla vaikka kukkapuketti lykkää heti ensimmäisenä
se joku saatta pian möksähtää...
:boobs:niimpä, eräiden muiden paikalle saapumista ei noteerata millään lailla vaikka kukkapuketti lykkää heti ensimmäisenä
se joku saattaa pian möksähtää...
: /:hug:Voi vittu. Taas tätä yskimistä ja yökkimistä. Mitään en oo ottanu. Voiko tää liittyä ahdistukseen? Tänään on pakko mennä johonki. Eilen oli niin paha olla.
:hug:niimpä, eräiden muiden paikalle saapumista ei noteerata millään lailla vaikka kukkapukettia lykkää heti ensimmäisenä
Aaaaawwww :kiss: huomenta!niimpä, eräiden muiden paikalle saapumista ei noteerata millään lailla vaikka kukkapukettia lykkää heti ensimmäisenä
Mulla on ollut masennus. En syö enää lääkkeitä. Silloin kun masennus oli pahimmillaan ja hoitamatta niin ei silloin tätä ahdistusta ollut.saataa hyvinkin olla jotain ahdistusta tai masennusta
Huomenna soittoa lekurille. Osaatko kohdistaa sitä ahdistusta johonkin?Mulla on ollut masennus. En syö enää lääkkeitä. Silloin kun masennus oli pahimmillaan ja hoitamatta niin ei silloin tätä ahdistusta ollut.
Kuumuus tuntuu pahentavan.
Se on tämä yksin kotona oleminen. Muulloin mulla ei ole mitään ongelmaa. Pärjään tämän kanssa silloin kun olen töissä. Pitäis soittaa psyk.polille. Ei nää yleislääkärit mitään tiedä. Ja sinne ei pääse nopeasti.Huomenna soittoa lekurille. Osaatko kohdistaa sitä ahdistusta johonkin?
Muuta miehen luo?Se on tämä yksin kotona oleminen. Muulloin mulla ei ole mitään ongelmaa. Pärjään tämän kanssa silloin kun olen töissä.
Hän asuu sellaisessa paikassa mistä mun on vaikea mennä töihin. Mulla ei ole autoa. Ja on tässä muitakin ongelmia.Muuta miehen luo?