Noup, mies on ihan kauheenkamalanärsyttävän ihanana, taas :heart:Routamisun mies tais unohtaa kauppareissulla lakujätskin???
Tämä toinen kasvamassa oleva miehenaluntekeleeni vain jalostaa äitiänsä
Noup, mies on ihan kauheenkamalanärsyttävän ihanana, taas :heart:Routamisun mies tais unohtaa kauppareissulla lakujätskin???
Kokeilitko jo irrotella kokonaan sähköpiuhoista. Miulla on joskus mennyt jotenkin ihme jumiin ja tuolla on taas alkanut rokkaamaan.Vittu, digiboksi kosahti. Lakkasi toimimasta. Nyt ei oo sitten sitäkään "seuraa" mulla.
kokeilin.. :|Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30165870:Kokeilitko jo irrotella kokonaan sähköpiuhoista. Miulla on joskus mennyt jotenkin ihme jumiin ja tuolla on taas alkanut rokkaamaan.
No voihan kökkö :|kokeilin.. :|
Äitien auvoinen tehtävä on jalostua.Noup, mies on ihan kauheenkamalanärsyttävän ihanana, taas :heart:
Tämä toinen kasvamassa oleva miehenaluntekeleeni vain jalostaa äitiänsä
Totta, alkufanfaarit meillä vasta ilmoille kajahtelee ja kaikuu - laitetaanpa tähän pari kolme vuotta lisää, niin...Äitien auvoinen tehtävä on jalostua.
Toi on vielä melko pientä mitä oma äitikultani on saanu kestää.
Ja mä olen vasta kymmenvuotias.
Tuon Niagaran putouksen voisi joku irstaampi ymmärtää toisin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30165654:Täällähän voi kohta elää ilman, että valuu kuin Niagaran putous :O. Ulkoa tulee ihan oikeasti viileämpää ilmaa ja kärsii jopa siivota.
Hitto kun inhoan pitkiä hiuksia silloin kun kyse on viemäreistä :x.
Onneksi me emme ole irstaita :saint:.Tuon Niagaran putouksen voisi joku irstaampi ymmärtää toisin :xmas:
Entäs
kaikkeapa
ruoja
ukkeli
turisee
Missä viipyy maistiainen???Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30165963:Tekasin sitten pinaattikeittoa . Loput voi sitten huomenna käyttää lohilasagneen.
Missä viipyy maistiainen???
Kaada tohon kotokorttelin tyhjään altaaseen...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30165976:Ojennappas sitä lautastasi.
fantsu
apukoululainen
mies
ipana
pölijä
autisti
lapamato
arhinmäki
Munalla?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30165963:Tekasin sitten pinaattikeittoa . Loput voi sitten huomenna käyttää lohilasagneen.
JamesBondit oikeesti on vaan leffoja.
mulla oli mielessä adjektiiveilla
f antastinen
a urinkoinen
m iellyttävä
i nnokas
p ehmeä
a hkera
l empeä
a ntava
:saint:
Ehdottomasti .Munalla?