Onko teillä joku krokotiilikompostori vai miten se voi pelottaasivumennen mainiten niin oon meillä ainoa joka uskaltaa laittaa ruuantähteitä kompostiin
Onko teillä joku krokotiilikompostori vai miten se voi pelottaasivumennen mainiten niin oon meillä ainoa joka uskaltaa laittaa ruuantähteitä kompostiin
ne luulee että se haiseeOnko teillä joku krokotiilikompostori vai miten se voi pelottaa
Käyttöohjeetmää luulen että toi tekis eetvarttia mullekkin
Jep, tärkeitä asioita ei muista ollenkaan, mutta sitten kaiken turhan kyllä muistaa. Näin ainakin itsellä tuo muisti toimii
Riippuu varmaan asiasta :xmas:
Voi olla lyhyt tai hyvinkin pitkä
Haiseeko se veetille? :xKäyttöohjeet
Käytä parhaan tuloksen saavuttamiseksi päivittäin suihkun jälkeen vartalolla, jaloilla tai alueilla, joista haluat poistaa ihokarvat harvemmin.
Veet-kosteusvoidetta karvankasvun hillintään voidaan käyttää minkä tahansa karvanpoistomenetelmän jälkeen.
No eikse vähän haisekin? Mutta eihän siihen oo tarkotus jäädä nuuskimaan, tähteet kasaan ja pois. Mää ainakaan jää erikseen nautiskelemaan aromeistane luulee että se haisee
Tohon asti mä luin, et kyseessä olis yleispätevät naisenkäyttöohjeet.Käyttöohjeet
Käytä parhaan tuloksen saavuttamiseksi päivittäin suihkun jälkeen vartalolla, jaloilla tai alueilla, joista haluat
Tunnen pari Veetin bändissä soittanutta, mut en tiedä mitä partavettä Veeti käyttää.Haiseeko se veetille? :x
Veetillä on vaan aika tujakka ominaistuoksu... ei sitä partavedet peitäTunnen pari Veetin bändissä soittanutta, mut en tiedä mitä partavettä Veeti käyttää.
Joku ehkä kookos-toffee tms.Haiseeko se veetille? :x
Mulla ei niinkään pää hikoa mutta niskaPuolikalju ämmä on siis käytännöllinen. Senkin lisäks että shamppookulut pysyy pienenä eikä pää hikoa helteellä
Miulla just hikoaa pää .Mulla ei niinkään pää hikoa mutta niska
Tällä ulkomuodolla on parasta peittää mahd paljon sekä päästä että kropasta hiuksillaPuolikalju ämmä on siis käytännöllinen. Senkin lisäks että shamppookulut pysyy pienenä eikä pää hikoa helteellä
Nartun tarttee ny opetella valehtelemaan paremmin. Niih.Tällä ulkomuodolla on parasta peittää mahd paljon sekä päästä että kropasta hiuksilla
niimpä, me ei uskota alkuunkaan että pitsin ulkomuodossa olis jotain muuta sanottavaa kuin että "wau mikä pitsi"Nartun tarttee ny opetella valehtelemaan paremmin. Niih.
En ole asiasta lainkaan vakuuttunut.
Makunsa kullakin. Shampoota ei mene sen enempää kuin lyhythiuksisilla. Koska lika on hiusjuuressa. Huuhdeltaessa shampoo leviää pitkiin hiuksiin ja puhdistaa samalla.Puolikalju ämmä on siis käytännöllinen. Senkin lisäks että shamppookulut pysyy pienenä eikä pää hikoa helteellä
En voi kommentoida ko en ole näkeny, mut meikäläinen ainakin on niin fabulous bitch että kelpaa esitellä kaikkensa. (älkää tulkitko kaksmielisesti)Tällä ulkomuodolla on parasta peittää mahd paljon sekä päästä että kropasta hiuksilla
Siihen on syynsä että kutrit on vyötärölle astiNartun tarttee ny opetella valehtelemaan paremmin. Niih.
En ole asiasta lainkaan vakuuttunut.
:xJoku heitti meidän parkkiksella laatat. Ja eikä mitään vähää määrää. :$
Moi vaan ihmenuija :kiss:Ääliö.
Idiootti.
Tyhmä.
Saapas.
Vartija.
Fossiili.
Aivoton.
Vatipää.
Ihmenuija.
aaaaaaargggghhhh.