The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sain muuten yksi kerta kaverilta tällaisen :D

Eilen vasta paremmin luin mikä tuo on. Ajattelin vain tavalliseksi voiteeksi.
Tuoksu on kyllä :p



Uusi Veet®-kosteusvoide karvankasvun hillintään

Pidennä vasta-ajellun, silkinpehmeän ihon tunnetta ja harvenna ihokarvojen poistokertoja.

Uusi Veet-kosteusvoide karvankasvun hillintään vähentää päivittäin käytettynä karvankasvua ja pehmentää karvoja tehden niistä entistä huomaamattomampia

Veet-kosteusvoide karvankasvun hillintään sisältää ProMinimise-ainetta, joka kosteuttaa ihoa tehokkaasti jopa 24 tunnin ajan, jotta iho on pehmeämpi pidempä
mää luulen että toi tekis eetvarttia mullekkin
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30165654:
Täällähän voi kohta elää ilman, että valuu kuin Niagaran putous :O. Ulkoa tulee ihan oikeasti viileämpää ilmaa ja kärsii jopa siivota.

Hitto kun inhoan pitkiä hiuksia silloin kun kyse on viemäreistä :x.
oon pannu merkille että tässäkin talossa viemärinputsaamista inhoaa eniten ne jotka aiheuttaa sen tukkeentumista eniten
 
Ainii. Ruuhkasuomeen palattuani tapahtuneita kummallisuuksia.

Pääsin paikallisjunasta pois ja aloin vetämään lentolaukkuani kohti nukkumaluukkua, tai siis kohti nurkkabaaria, niin joku tuntematon tuhannen juovuksissa oleva nuori mies tervehti sanoen, "Iltaa pappi" ???
Pääsin sata metriä etiäppäin, niin vastaan tuli tutut kasvot, jotka tervehtivät sanoen "Iltaa insinööri"???

Ehdin olla vaan reilun viikon poissa, ni joku vissiin on varastanut komean ulkomuotoni ja esiintynyt sekä pappina, että insinöörinä???

No sit pääsin kommelluksitta oikotietä nurkkabaariin, ni tuoppia odottaessani puolituttu naarasotus hyökkäs pussaamaan poskelle ja sanoi, et kiitos naistenpäivän ruususta??? KUI pitkä muisti naarasotuksilla VOI olla???

Sit pääsin tuopin kans pöytään, ni siin oli joku avoriita meneillään. Naarasotus ilmoitti miehelleen, et ny saapui pöytään sentään herrasmies.
Uros totesi jotain mömmömmmööö.
Naaras ilmoitti, että tuo kaiken lisäksi osaa pelata shakkia.
Uros totesi, et ei toi sit muuta osaakaan.
Johon naaras totesi, että "toi" osaa muuten laulaakin.

En jääny kuuntelemaan mitä kaikkea osaan tai en osaa, enkä jääny ottamaan osaa nuorenparin riitelyyn, vaan vaihdoin pöytää samantien.

Seuraavassa pöydässä sain kuulla, että mun pitää tulla baariin maanantaina klo 19, koska kuulemma pelaan baaritietovisaa joukkueessa "TupuHupuLupu&Aku" ja mä olen kuulemma se Aku.

En taida enää uskaltaa lähteä reissuun, tai ainakaan tulla takaisin.
 
Ainii. Ruuhkasuomeen palattuani tapahtuneita kummallisuuksia.

Pääsin paikallisjunasta pois ja aloin vetämään lentolaukkuani kohti nukkumaluukkua, tai siis kohti nurkkabaaria, niin joku tuntematon tuhannen juovuksissa oleva nuori mies tervehti sanoen, "Iltaa pappi" ???
Pääsin sata metriä etiäppäin, niin vastaan tuli tutut kasvot, jotka tervehtivät sanoen "Iltaa insinööri"???

Ehdin olla vaan reilun viikon poissa, ni joku vissiin on varastanut komean ulkomuotoni ja esiintynyt sekä pappina, että insinöörinä???

No sit pääsin kommelluksitta oikotietä nurkkabaariin, ni tuoppia odottaessani puolituttu naarasotus hyökkäs pussaamaan poskelle ja sanoi, et kiitos naistenpäivän ruususta??? KUI pitkä muisti naarasotuksilla VOI olla???

Sit pääsin tuopin kans pöytään, ni siin oli joku avoriita meneillään. Naarasotus ilmoitti miehelleen, et ny saapui pöytään sentään herrasmies.
Uros totesi jotain mömmömmmööö.
Naaras ilmoitti, että tuo kaiken lisäksi osaa pelata shakkia.
Uros totesi, et ei toi sit muuta osaakaan.
Johon naaras totesi, että "toi" osaa muuten laulaakin.

En jääny kuuntelemaan mitä kaikkea osaan tai en osaa, enkä jääny ottamaan osaa nuorenparin riitelyyn, vaan vaihdoin pöytää samantien.

Seuraavassa pöydässä sain kuulla, että mun pitää tulla baariin maanantaina klo 19, koska kuulemma pelaan baaritietovisaa joukkueessa "TupuHupuLupu&Aku" ja mä olen kuulemma se Aku.

En taida enää uskaltaa lähteä reissuun, tai ainakaan tulla takaisin.
:D

Riippuu varmaan asiasta :xmas:
Voi olla lyhyt tai hyvinkin pitkä :D
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä