ikiuni
Tänään ollu.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30163753:Onkos jatkunut kauan?
Tänään ollu.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30163753:Onkos jatkunut kauan?
:hug: Ootkohan kipeäksi tulossa?Tänään ollu.
Eipä taida juu olla.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30163701:Tosi harvassa paikassa on muuta kuin nuo.
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30163760::hug: Ootkohan kipeäksi tulossa?
Eikös psykologian opinnot ole yliopiston opintoja? Toki amk:ssa joitakin kursseja saa suoritettua.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30163750:Koulunkäynnin ja apip toiminnan ohjaaja, mut papereillä pääsis myös aikuispuolelle toimintakeskuksiin yms.
Luulen kyllä, et pyrin suoraan amk:n ja luen lisää psykologiaa ja sit menisin pintakäsittelyyn.
Mä tykkään siitä Garagen Hard ice tea:staEipä taida juu olla.
Ei kaupoissakaan paljoa vaihtelua ole mutta jotain.
Ja sitten monet makulonkut liian makeita :x
Nytkö se tulloo??:O Tsemppii ja jaksuja ja ja ja...:hug:Heij, heij
synnärillä nähdään
Outoa :|. Toivotaan, että moinen häviää nopeasti pois.:hug:
En usko. Olo muuten hyvä. Mä pystyn kipeenäkin syömään.
Mä lukisin kursseja, mitä löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30163772:Eikös psykologian opinnot ole yliopiston opintoja? Toki amk:ssa joitakin kursseja saa suoritettua.
Tä?Onko sulla muka syytäkin huolestua ukon touhuista?
Sekin ihan ok ja se hard lemonade.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30163773:Mä tykkään siitä Garagen Hard ice tea:sta
huomasin, kiittiruutis, huomasitko mitä tsihiä toin sulle?
Viimeks ku lillissä kävin, en kattonu ollenkaan alkoholitarjontaa. Pitääpä ottaa ja maistaaSekin ihan ok ja se hard lemonade.
Pikkasen menevät makean puolelle.
Lidlissä hyvä appelsiiniguava
Tää alkaa hymyilyttää heti ku vaan näkeekin ton naaman.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30163776:[video=youtube;rOSOZ4iBUkI]https://www.youtube.com/watch?v=rOSOZ4iBUkI[/video]
Sepä.Tää alkaa hymyilyttää heti ku vaan näkeekin ton naaman.
juuAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30163780:Outoa :|. Toivotaan, että moinen häviää nopeasti pois.
Pikkasen makea mutta kylmänä menee 1 tai 2. Dragon nimeltään.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30163788:Viimeks ku lillissä kävin, en kattonu ollenkaan alkoholitarjontaa. Pitääpä ottaa ja maistaa